Gå til innhold

Hva syns dere om Hege?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til Anonym over...

Hun spurte ikke om du kunne tipse henne om navn du liker bedre... hun spurte om hva du syns om navnet Hege...

Hilde, Helene, Heidi osv er totalt forskjellige fra Hege...

Hadde vært det samme som om jeg skulle komme med : Synes ikke hege er stygt altså, men hva med Emma, Tiril, Julie? ( Dersom jeg syntes de var finere...) Det blir så tåpelig å svare sånn.

Jeg for min del kjenner flere på min alder som heter det, og synes det er et helt ok navn.

beklager. var ikke miningen. men mine yndlingsnavn har alltid vært heidi og hilde. men tålig av meg å gi andre forslag til hege bare fordi jeg syns det er litt kjedelig. om jeg ,øter på noen som heter hege syns jeg absolutt ikke det er styg, langt ifra. mer fint enn stygt. velg det navnet om du vil. hege og hilde passer forresten veldig bra sammen. og hege og henning:) stå på, g lykke til med navnevalget. :D

Annonse

Synes Hege er grusomt, men ikke pga navnet i seg selv. Kjenner 4 stk på min alder som heter det og 3 av dem er ufordragelige (på hver sin måte), kan ha noe med det å gjøre.... Man skal vel ikke komme med andre forslag her tydeligvis, men Hanne og Helle er jo søte, nøytrale og koselige:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...