Heira☆ Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Plutselig så vil ikke lillegutt sove på kvelden lenger. Han er trøtt, som vanlig, når kl. er 19. Jeg går da og legger han, og han sovner. Men etter en times tid er det full skriking. Jeg har da som regel tatt han opp, og lagt han igjen etter en times tid, for da er han trøtt igjen. Noen ganger har jeg måttet ta han opp ennå en gang,før han sovner for natten. Har også prøvd å gå inn til han innimellom for å vise at jeg er her, men det hjelper ikke det heller. Da skriker han bare enda mer. Han er helt gjennomvåt av svette av all skrikingen. Jeg har jo ikke hjerte til å høre på det, stakkars. Det er så rart, for han har aldri vært noe problem å legge på kvelden. Lagt han rundt 19 og da har han sovet helt til 6.30-7 neste morgen. Voksen-tiden vi hadde på kvelden er det visst helt slutt på..... Er det noen andre som har/har hatt det sånn. Er det noe vi skal gjennom? Han er forresten snart 7 mnd.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Ungen min på 7 mnd sover ikke her heller om det er noen trøst. Tror det er en kombinasjon av tett nese, kvelende varme og tenner.
Heira☆ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Ja det er vel kanskje en kombinasjon av det. For at det er varmt, det er i hvertfall HELT sikkert!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå