Gjest Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 og gleeder meg til det kommer! Håper jeg får det til, knytinga og alt.. Skal bli så godt å hvile armene, lillemor 'må' holdes hele tida, så håper dette blir bra! Noen med erfaringer?:)
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Jeg kjøpte mitt for 1 uke siden på Foreldre og barn messa. Tror jeg trenger å øve på knytingen for nå føles det litt upraktisk å stå der med en 5 meter lang stoffremse og en unge på over 7 kg!
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Hehe, ser for meg det kan bli litt av en utfordring.. ikke er jeg tålmodig heller :-/ så en kjempebra bildeserie der ei dame illustrerte knyting, på tettinntil.com. Jenta mi er forresten bare 5 uker, og veldig lita.. Jeg også er et knøtt, håper ikke det er et hinder liksom ;P
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Det er helt supert! Gled deg! Kjøpte på messa jeg også, og det går fort å lære seg å knyte. Trikset er å spre stoffet så mye som mulig. Blir det "klumpete" er det ikke noe godt å bære. Kjekt å ha med i vogna i tilfelle lillemor blir uålmodig. Hun har kolikk også, så vi bærer henne i sjalet når hun har vondt. Funker bra! Når hun kommer inn i sjalet storkoser hun seg i 10 min, også sovner hun HVER GANG!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 "flau jeg nå..." Måtte inn å se hva et elektrisk bæresjal var... Hehe.
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 har også kjøpt bæresjalet, og det er topp. mye bedre fro ryggen min enn å bruke en bæresele f.eks babybjørn. er ikke tungt å bære gutten min på 3, snart 4 måneder. syntes det var vanskelig å knyte i begynnelsen, men lært meg til slutt å knyte det først og stramme etter ungen var kommet oppi. da slipper jeg å holde ungen med hele vekta på armen mens jeg knyter og er redd for å klippe han. Kos deg med bæresjalet!
Mamsen til Silje Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har bestilt Ergo bæresæle. Noen som vet noe om den? Ble den vist på messa for dere som var der?
mammaentiltrulte Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 har ikke vært borte i ergoen selv. tror ikke den ble solgt på messe. men mange som skryter av den på tettintill. så tror ikke du har noe å bekymre deg over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå