Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og gleeder meg til det kommer! Håper jeg får det til, knytinga og alt.. :) Skal bli så godt å hvile armene, lillemor 'må' holdes hele tida, så håper dette blir bra! Noen med erfaringer?:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte mitt for 1 uke siden på Foreldre og barn messa. Tror jeg trenger å øve på knytingen for nå føles det litt upraktisk å stå der med en 5 meter lang stoffremse og en unge på over 7 kg!

Skrevet

Hehe, ser for meg det kan bli litt av en utfordring.. ikke er jeg tålmodig heller :-/ så en kjempebra bildeserie der ei dame illustrerte knyting, på tettinntil.com.

Jenta mi er forresten bare 5 uker, og veldig lita.. Jeg også er et knøtt, håper ikke det er et hinder liksom ;P

Skrevet

Det er helt supert! Gled deg!

Kjøpte på messa jeg også, og det går fort å lære seg å knyte. Trikset er å spre stoffet så mye som mulig. Blir det "klumpete" er det ikke noe godt å bære.

Kjekt å ha med i vogna i tilfelle lillemor blir uålmodig. Hun har kolikk også, så vi bærer henne i sjalet når hun har vondt. Funker bra! Når hun kommer inn i sjalet storkoser hun seg i 10 min, også sovner hun HVER GANG!

Skrevet

"flau jeg nå..." Måtte inn å se hva et elektrisk bæresjal var... Hehe. :D

Skrevet

har også kjøpt bæresjalet, og det er topp. mye bedre fro ryggen min enn å bruke en bæresele f.eks babybjørn. er ikke tungt å bære gutten min på 3, snart 4 måneder. syntes det var vanskelig å knyte i begynnelsen, men lært meg til slutt å knyte det først og stramme etter ungen var kommet oppi. da slipper jeg å holde ungen med hele vekta på armen mens jeg knyter og er redd for å klippe han. Kos deg med bæresjalet!

Skrevet

Jeg har bestilt Ergo bæresæle. Noen som vet noe om den? Ble den vist på messa for dere som var der?

Skrevet

har ikke vært borte i ergoen selv. tror ikke den ble solgt på messe. men mange som skryter av den på tettintill. så tror ikke du har noe å bekymre deg over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...