lykkeligmor:) Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Kan jeg gi gutten min på 9 måneder kaldt vann? Sånn skikkelig kaldt vann fra springen? Han svetter som en gris stakkars, og jeg har ikke turt å gi han annet enn lunkent vann pga at stemoren min sa at kroppen hans ikke tåler kaldt vann enda.. Han er lite interessert i vann, så tenkte det må da være mye mer fristende for han med orntli kaldt vann.. Noen som vet noe om dette?
ScaryMama Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Det kan du godt gjøre. Her får min på 7mnd drikke vann fra springen flere ganger om dagen:)
lykkeligmor:) Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Åh, så godt å høre! Takk for svar.. Men han kan få det skikkelig kaldt også, så kaldt jeg får det, i springen? Vet du noe om det?
ScaryMama Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Ja de tåler det, om han liker det er en annen sak! Min elsker skikkelig kaldt vann, men noen babyer syns lite om det. Du får bare prøve deg frem.
lykkeligmor:) Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 Tusen takk!! Har gått å trodd jeg ikke kunne gi han det jeg, kan da ikke være noe godt med lunkent vann.. Da får jeg prøve kaldt heretter=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå