Gå til innhold

Tone Troll!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er du her inne eller har du kommet deg over på 1 tri siden sist? Jeg har ikke vært her inne den siste mnd - har levert inn masteroppgaven + at jeg måtte ha noe annet å tenke på etter positiv test og mensen på en uke. Men, nå er det full prøving igjen! Det var en SA eller en kjemisk abort du hadde forrige mnd, eller ? Hvordan går det nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Timia! Koselig å høre fra deg! Joda jeg er her ennå:) Har ikm på fredag 15. eller lørdag 16. juni. Føler meg gravid, men tar ingen ting på forskudd. Ja, det var en kjemisk abort forrige måned ja. Blødde i 10 lange dager. Og EL ble en uke forsinket. Men nå har jeg nedtelling til ikm igjen..... Hordan var det med deg forrige pp? Var det det samme som meg; kjemisk grav./abort? Og hvor langt er du kommet i prøvinga nå?

Skrevet

Hei Tone! Der var du! Krysser fingrene for at du er gravid nå! Det sies jo at man er ekstra fruktbar etter en kjemisk/sa. Leit at egget ikke festet seg, men nå kommer du sterkt tilbake! Forrige pp hadde jeg mensen i en dag og ikkeno mer, det har ikke skjedd før, så synes det var litt merkelig. Fikk mensen i går, nøyaktig 28 dagers syklus, men blør veldig lite, så tror jeg må ta meg en tur til legen for å sjekke at det ikke er noe galt. Har hørt at det ikke er så bra for fruktbarheten å ha lite mensen. Har du hørt noe om det? Vel, masse lykke til! Vi "sees"!

Skrevet

Jeg har ikke hørt noe om lite blødning i forhold til fruktbarhet. Men du er sikker på at du ikke er gravid? Hvis du ikke er det, ønsker jeg deg masse lykke til i neste pp! Vi sees! Skal gi beskjed om en uke om hvordn det ligger an med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...