camelia4årpåvent Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Hei! Er du her inne eller har du kommet deg over på 1 tri siden sist? Jeg har ikke vært her inne den siste mnd - har levert inn masteroppgaven + at jeg måtte ha noe annet å tenke på etter positiv test og mensen på en uke. Men, nå er det full prøving igjen! Det var en SA eller en kjemisk abort du hadde forrige mnd, eller ? Hvordan går det nå?
Tone Troll Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Hei Timia! Koselig å høre fra deg! Joda jeg er her ennå Har ikm på fredag 15. eller lørdag 16. juni. Føler meg gravid, men tar ingen ting på forskudd. Ja, det var en kjemisk abort forrige måned ja. Blødde i 10 lange dager. Og EL ble en uke forsinket. Men nå har jeg nedtelling til ikm igjen..... Hordan var det med deg forrige pp? Var det det samme som meg; kjemisk grav./abort? Og hvor langt er du kommet i prøvinga nå?
camelia4årpåvent Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2007 Hei Tone! Der var du! Krysser fingrene for at du er gravid nå! Det sies jo at man er ekstra fruktbar etter en kjemisk/sa. Leit at egget ikke festet seg, men nå kommer du sterkt tilbake! Forrige pp hadde jeg mensen i en dag og ikkeno mer, det har ikke skjedd før, så synes det var litt merkelig. Fikk mensen i går, nøyaktig 28 dagers syklus, men blør veldig lite, så tror jeg må ta meg en tur til legen for å sjekke at det ikke er noe galt. Har hørt at det ikke er så bra for fruktbarheten å ha lite mensen. Har du hørt noe om det? Vel, masse lykke til! Vi "sees"!
Tone Troll Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har ikke hørt noe om lite blødning i forhold til fruktbarhet. Men du er sikker på at du ikke er gravid? Hvis du ikke er det, ønsker jeg deg masse lykke til i neste pp! Vi sees! Skal gi beskjed om en uke om hvordn det ligger an med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå