Gå til innhold

noen som bor på Saupstad??

Anbefalte innlegg

hei hei da er det bestemt, vi skal flytte til trondheim og har fått oss leilighet på Saupstadringen.. men kjenner ingen, så det hadde vært koselig å bli kjent med noen fra der, åsså er det jo gøy at vi er i samme situasjon:) vi flytter dit i juli mest sansynlig eller senest august.

jeg er foresten 22 (23 i juli) og sambo er 26:) og termin med førstemann kommer 8 des.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9535401-noen-som-bor-p%C3%A5-saupstad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke det at jeg vet hvor det er men bra at det bor noen i nærheten:) har du msn foresten? så lyst til å bli kjent med noen rundt der, skal jo gå hjemme i ett års tid åsså.. men min msn er

[email protected]

så du kan jo legge den til om du vil:)

Hilsen Anette

hei hei. Kommer ikke fra saupstad, men like ved på byåsen... har vært kozelig å bli kjent med noen i samme situasjon...siden jeg er først i vennegjengen min (hører egentlig til i novemberklubben, men titter litt rundt;))

jeg er åsså den første av alle.. pluss at jeg flytter fra alle hehe.. så jeg blir gjerne kjent med alle i nærheten:) men om du har msn kan du jo legge meg til adressen min står jo litt over!

Så bra at det er flere i nærheten:D

Hilsen Anette

Annonse

så bra:) da er vi jo 4 stykker (foreløpig) som bor i nærheten av hverandre.. vi får finne på noe når jeg kommer oppover! vet ikke helt sånn datoen ennå men blir nok i juli en gang.. kan jo snakke sammen på msn til da eller no, bli litt kjent.

hilsen Anette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...