Anette og Miss Sofie Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 hei hei da er det bestemt, vi skal flytte til trondheim og har fått oss leilighet på Saupstadringen.. men kjenner ingen, så det hadde vært koselig å bli kjent med noen fra der, åsså er det jo gøy at vi er i samme situasjon:) vi flytter dit i juli mest sansynlig eller senest august. jeg er foresten 22 (23 i juli) og sambo er 26:) og termin med førstemann kommer 8 des.
Triner88 Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 hejhej, jeg bor ikke på saupstad men bor ikke så langt unna=) bor på Tempe
Anette og Miss Sofie Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 ikke det at jeg vet hvor det er men bra at det bor noen i nærheten:) har du msn foresten? så lyst til å bli kjent med noen rundt der, skal jo gå hjemme i ett års tid åsså.. men min msn er [email protected] så du kan jo legge den til om du vil:) Hilsen Anette
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 hei hei. Kommer ikke fra saupstad, men like ved på byåsen... har vært kozelig å bli kjent med noen i samme situasjon...siden jeg er først i vennegjengen min (hører egentlig til i novemberklubben, men titter litt rundt;))
Anette og Miss Sofie Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2007 jeg er åsså den første av alle.. pluss at jeg flytter fra alle hehe.. så jeg blir gjerne kjent med alle i nærheten:) men om du har msn kan du jo legge meg til adressen min står jo litt over! Så bra at det er flere i nærheten:D Hilsen Anette
BabyWen Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Hei! Jeg bor også i Saupstadringen:) Jeg som etterlyste Trønder-mammaer i Desember-klubben.. Hadde vært hyggelig å bli kjent:) Jeg fyller 24 år i år, vår førstemann ventes rundt 20.desember.
Anette og Miss Sofie Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2007 så bra:) da er vi jo 4 stykker (foreløpig) som bor i nærheten av hverandre.. vi får finne på noe når jeg kommer oppover! vet ikke helt sånn datoen ennå men blir nok i juli en gang.. kan jo snakke sammen på msn til da eller no, bli litt kjent. hilsen Anette
Triner88 Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 du er lagt til på msn no=) får håp vi får snakka snart=)
Anette og Miss Sofie Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2007 det er bra:) har godtatt deg åsså Bare å legge meg til dere andre åsså hilsen Anette
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 Hei hei! Jeg bor på tiller! Vi venter første i desember, deltar på treff med novembergjengen i morgen kl 1900 på solsiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå