Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Var på undertøysbutikk her om dagen. De hadde få amme-bher i min str. Den som satt finest gjorde brystene "spisse". Jeg har aldri hatt en slik bh før, så vet ikke helt om jeg liker den.. Syns det ser litt rart ut. Hva tror dere? Er det rart/stygt eller noe jeg burde klare å venne meg til?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg er personlig ikke glad i bh-er som synes igjennom. Når det kommer til undertøy som jeg bruker til hverdags vil jeg ikke ha blonder eller sømmer framme.
♥Prinzessin♥ Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Jeg husker da jeg skulle shoppe ammeBHer. Visste ikke om jeg skulle le eller gråte da jeg prøvde Bh nr ørtogførti og den var like stygg som alle andre. Puppene ble spisse, noe jeg hater. Så prøvde de å pøse på med blonder og skru prisen opp til 350 kr, men BHen var så utrolig stygg da den kom på. Latterlig. Blir forbanna bare jeg skriver om det, hahaha... :-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Den syns forsåvidt ikke så mye gjennom.. Er ikke blonder på den. Uansett hvilken bh det er, så former den jo brystene mer eller mindre... Men er bare ikke sikker på om jeg likte den litt spisse formen, for jeg er vant til de som runder av mer.....
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Huff.. De hadde bare 2 stk der jeg var i så store str.. Den som gjorde brystene litt spisse, satt fint på alle måter egentlig... Men jeg skulle bare ønske det hadde vært annen form på den... Vet ikke om jeg skal tørre å gå ut med den eller om jeg bare skal gå og bytte... De blir vel sikkert lei meg til slutt, for har vært og byttet en gang allerede.....
ScaryMama Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Det er det noe av det styggeste syns jeg! Det er mange ammebh'er som gir sånne kjegleformede pupper, men det finns noen som gir runde og. Jeg ville holdt meg laaaangt unna de som gir spisse! Bhprodusentene må lære seg at det ikke er lekkert med spisse pupper lenger...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Oki.. Tror jeg bare skal levere igjen den bhen jeg.. For andre gang.. Jaja.. Da får jeg få pengene tilbake i steden, for de hadde jo ingen andre som passet meg... Håper de ikke syns jeg er veldig vanskelig som kommer tilbake for andre gang denne uken og er misfornøyd.. Dyr var den også...(500,-) Så får jeg heller klare meg med de gamle jeg har liggende!
Gjest otilie79;) Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 Ikke det vakreste jeg ser nei...Ser kansje bra ut på ei 60 år gammel dame...
Murmeline Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 Lindex har supre ammebher (lindex sitt eget merke) som er lett vatterte. Ulempen er at de går bare til 75c, og det var liten c-cup også, så passer ikke alle akkurat.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #15 Skrevet 13. juni 2007 Vil bare gi et tips til dere som leter etter en god og fin amme-bh. Jeg kjøpte mine amme-bh'er på CHANGE (undertøyskjede), og er kjempe fornøgd!!! De er fine, gode, ikke så dyre og finnes i størrelser fra 65-100 og cup A-J. Brystene blir ikke spisse i det hele:)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #16 Skrevet 13. juni 2007 c ja.. Det er utrolig langt ifra passe på meg iallfall.. hehe.. når jeg var og prøvde bher her om dagen, måtte jeg opp i 75h!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå