Paulinaprøverigjen Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Symtomer dere merket når dere er/var gravide... jeg veit jo at det er veldig individuellt... men stemmer det at d er veldig likt mor datter? Jeg har nettopp hatt eggløsning nå en av dagene.. er ikke helt sikker på hvilken ,så har hatt sex hver dag.... men alerede nå så er jeg kvalm, periodevis verk i ryggen å stikker litt frem å tilbake i høyre side... så har jeg murringer... har aldri hatt plager under EL før, bortsettt fra utroooolig voksesmerte liknende i beina.. kanskje eggløsningen har kommet før denne mnd? hmmm men er det ikke litt tidlig å merke sånne ting a? har snakket litt med min mor, hun vet ikke at vi prøver, men har bare spurt henne noen spm.. og hun sa at når hun var gravid både med meg og min tvilling og bror så var hun sikker på at hun ble dårlig den dagen hun ble gravid liksom.. hun meket det såpass tidlig... så er derfor jeg lurer på om det er noen likheter mellom mor å datter... sorry forferdelig langt innlegg dette.... takker for svar
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har vert gravid en gang før men husker ikke symptomene hehe Men er muligens gravid igjen nå, og jeg har det akkurat som deg! Disse smertene og symptomene begynte på meg allerede 4 dager etter EL... Så du er ikke alene.. :-P Tror det er mulig vi har hatt EL litt tidligere enn vi trodde For en skal som regel ikke kjenne noe før minst 1 uke etter...
Paulinaprøverigjen Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 åj så gøy at du har akkurat samme... da får vi følge hverandre vet du å se om det blir noe bebi på oss denne mnd.. når har du ikm forresten?? må få med også at jeg har luft å vondt i magen det glemte jeg å skrive... går på do kanskje 2-3 ganger om dagen å ja.. og det er IKKE likt meg... jeg er mer annen hver dag eller noe,, men nå de siste 2 dagene kanskje har det vært sånn.... hmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå