Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Hvis man tror man har hemorroider, kan man kjøpe noe reseptfritt på apoteket da, salve eller noe? Er det "farlig" å bruke dersom det skulle vise seg at det ikke er hem.? Kan hem. forsvinne av seg selv, eller må det alltid behandles? Trur jeg kanskje har.. MEn det er liksom ikke veeldig vondt så er litt usikker..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Har du klumper på utsiden av "hullet" eller innsiden?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Du kan kjøpe noe reseptfritt ja, finnes flere salver.. En heter Sheriproct eller noe sånt, og nei du trenger ikke å behandle det, for det forsvinner av seg selv. Men vil anbefale deg å bruke salve før de blir vonde : )!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Alcos anal er også en krem, men Sheriproct er best. Gjør det godt rent rundt, smør på. Vask etter hver gang du har vært skikkelig på do, og smør på igjen. Vær raus med kremen. Det kan ta tid før det virker, men plutselig en dag er det bare en liten ert igjen :-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Det er noen små "klumper" rett utfor/i åpningen. De er som små bær..hehe æsj! Blør ihvertfall ved toalettbesøk.. Må prøve å kjøpe sånn krem ja..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 De er veldig ømme, men dersom du klarer det kan du prøve å dytte de inn igjen. Det sa jordmor til meg, men jeg klarte det ikke. Synes faktisk at etterplagene var verre enn hele fødselen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå