Gå til innhold

Jeg var til samtale hos lege i dag og skal til JM om to uker

Anbefalte innlegg

Spurte legen angående ks i forbindelse med en UL undersøkelse. Da jeg sa grunnen til at jeg ønsket KS sa hun at det er forståelig og så ringte hun rett opp til føden og bestilte time hos JM for meg. Hun sa i telefonen til JM at; pasienten er gjennom mitt nåløye, men vil at hun skal ta en samtale med deg først.

Dette må jo bety at jeg ganske sikkert har fått innvilget ks (siden legen har godkjent det)? Eller hva mener dere?

Fortsetter under...

Hmm,hos meg var det omvent,først til jm,så til lege!Jm sa at jeg hadde fått ks helt sikkert,så den samtalen til legen,var bare for å få en dato for ks..tror nok du har fått det,men at de vil være helt sikker på dine vegne?Du fikk ikke dato til legen da?

Jeg vet at andre her har samtale først hos JM og så hos lege. Men siden jeg allerede hadde time til UL på sykehuset hos en lege tok jeg det opp med henne da. Hun godkjente grunnen min, men ville jeg skulle prate med en JM i tillegg i tilfelle jeg skulle ombestemme meg. Men det gjør jeg jo ikke...

Krysser fingrene for at det betyr at du får innvilget ja! Normalen er jo to samtaler med litt mellomrom mellom så vi får tid til å "tenke oss om". Dersom samtalen på UL "teller" er du ferdig med 1, og har bare 1 igjen. Er hvertfall et veldig godt tegn at legen mente grunnen din var "god nok". Tror dette skal gå helt fint jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...