Mayken Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Bor på østlandet og det er utrolig varmt for tiden. Kler Ina i så lite klær/lette klær som mulig. Solen står inn på soverommene våre til 20.00 tiden, forsøker å lufte så mye som mulig, har alle dører og vinduer åpne, men det hjelper ikke så mye. Nå har det seg sånn at jeg syntes Ina var så varm i huden, brant meg nesten på henne, så jeg tok tempen på henne nå før hun skulle legge seg og den var 39. Hun virker pigg og helt normal, kanskje litt ekstra søvnig i dag, men hvem blir ikke det i denne varmen? Det jeg lurer på er.....er dette feber, eller er det sånn at små barns kroppstemperatur blir påvirket av varmen? Noen som har noe erfaring med dette? Vil jo ikke stappe i henne noe febernedsettende hvis hun egentlig bare har litt feber, men blir ekstra varm av varmen. Noen som kan hjelpe meg med dette?
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Småttisene er vel dårlige til å kontrollere temperaturen når de er så små, men hva med om du prøver å bade henne i ikke altfor varmt vann? Jenta mi er også plaget av varmen for tiden, skikkelig gretten til tider, og vanskelig å få til å sove om kvelden. Håper denne ekstremvarmen gir seg snart, kunne godt vært noen gradere svalere.
Mayken Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Vi har hatt henne i badebaljen flere ganger i løpet av dagen, så hun har fått kjølt seg ned. Får vel bare følge med på henne i løpet av kvelden, og kanskje ikke være så streng på nattavvendingen i natt, så hun får i seg nok væske. Formen virker i hvertfall grei, men er litt ekstra suttrete nå på kvelden.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Du trenger i alle fall ikke gi paracet før feberen blir rundt 40.. Det er ganske normalt at de har feber og de kan få ganske høy temp uten at det er farlig.. : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå