Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Noe som ikke er så dyrt? Og som er litt hyggelig og koselig, ikke noe flaut og driti ut. Noe rolig...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Er det noen som gidder å kopiere dette innlegget inn på skravle?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Kanskje du skulle fortelle litt om bruden, så er det lettere å finne noe i den sjangeren. Er hun sprø og vågal, eller rolig og sjenert? Hvor gammel ca er hun? Noen spesielle interesser? Hva jobber hun med, slik at det kan bli noe jobbrealatert, eller relatert til mannens jobb. osv. Nevn det du ønsker, så kan vi gi deg forslag videre.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Hun er rolig, 32 år. Liten vits i at det er jobbrelatert egentlig... Hva slags ting har dere vært med på, og hva ville dere likt?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Det var ikke mye å jobbe med gitt. Du får kanskje prøve å gi flere hint, ellers kan vi tippe i all evighet, og kanskje ingenting vil falle i smak... Vi har andre ting å holde på med på en fredagskveld... Bare et tips altså..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 ?????? Hvis du har bedre ting å gjøre så kan du bare la være å svare! Andre som har forslag?
Tiddelidu Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Dette er ikke en stor aktivitet, men kan være veldig hyggelig: På forhånd har du spurt brudgommen om en del ting angående bruden. Hva var det første du så hos henne, hva liker du best, hva irriterer deg, hva hadde hun på seg første møtet, gode/dårlige egenskaper osv. I utdrikningslaget stiller du spørsmålet og bruden skal tippe hva brudgommen svarte før du sier svaret. Det ble veldig hyggelig i et utdrikningslag jeg var i for et par helger siden. Bør gjøres ganske tidlig på kvelden vel og merke. Ellers kan jo alle som er med på laget enten fortelle en historie eller si noe om bruden. Du kan også gi alle et albumark på forhånd der dem skal skrive en historie, lime inn bilder etc som du kan samle inn på utdrikningslaget og gi i et album enten da eller i bryllupet. Dette er i allefall noe som ikke koster noe, men som bruden garantert setter stor pris på =) Bruden kan ha gjettekonkurranse på ulike drikker med bind for øynene. Kanskje må hun drikke opp det som er i glasset dersom hun gjetter feil? Tjah.. kommer ikke på mer
ScaryMama Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Lage et kunnskapsspill (ala tp og geni) bare at man stiller spørsmål om bruden. Ha spadag hjemme- hjemmelagde ansiktsmasker osv. Gå på revy el. Karaoke Vanskelig å komme på egentlig!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 dytter... det trenger ikke være helt gratis men bare det ikke er kjempe dyrt.
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 I mitt utdrikkingslag hadde forloveren min bedt alle venninnene mine om å ta med en gave til bruden(meg altså), som minnet om meg. Et minne om noe vi har hatt til felles eller noe hun forbinner med meg. Jeg fikk alt mulig slags ting. Alt fra en selvkomponert cd med sanger som minnet om ting vi hadde gjort sammen( sanger vi sang av full hals til som ikke nødvendigvis var noe særlig populær da heller...) til oppgavebok for barn (fordi jeg alltid pleide å tjuvlåne søsteren min sin og gjøre alle prikk til prikk oppgavene.) En trivelig mimre kveld med utdeling av gavene og begrunnelse var utrolig flott. Har hatt mine kvelder på fylla så dette gjorde det mye mer spesielt og minneværdig i forkant av bryllupet. Vi har forresten bryllupsdag til helga, vår aller første...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå