Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Hei jeg vil bare høre om det er noen andre der ute som meg. Jeg har ei på snart 5 mnd og vil ha en til.. noen andre som prøver på nr2?
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Heihei... Vi "prøver" på nr 2 nå... nå er jo gutten min 3,5 år da, så blir noen få år mellom dem, men det gjør ikke noe...=o) får prøve på to tette neste gang=o) hehe ("prøver"=skjer det så skjer det...) klemklem
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Hehe ok kos da! :-) Ja sånn var det med sambo og meg også, helt til jeg stod i døra til kontoret iført kun undertøy og sa.. "duuu.. jeg tror jeg har eggløsning nå..." Hehe da fikk jeg viljen min! hihi Neida men han vil jo ha en til han også... kunne vert greit om jeg hadde en jobb først, men men det kan vi ta siden Klarer oss økonomisk med hans lønn så det skal nok gå
JordbærMamma Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Vi prøver også på nummer 2. Førstemann er 2 år i september, så synes jeg har holdt meg lenge nok nå! Håper at det klaffer slik at vi får en liten en (eller ei...) før sommeren neste vår!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Jepp, vi prøver på numer to. Sønnen vår er 1 1/2 år nå, så det er jammen på tide nå synes vi. Har dessverre ikke hatt noe hell. Er i 10.pp
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 prøver på nr 2 her..har ei som blir 5år på desember.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Har nettopp begynt prøving på nr. 2 vi også :-) Har ei snuppa på halvannet år. Ble gravid på nyåret, men hadde en sa.. Synes vi har ventet leeeenge, men vi må jo være enige.. og nå er han endelig klar for en til :-)
Silkemage Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har en gutt på 7 år. Veldig på tide med en til. Men det har så langt ikke latt seg gjøre. Tilsammen 8 pp, og innimellom disse en SA.
★☆2prinser★★ Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Hei på dere! jeg skal også prøve på nummer 2, har en uke igjen av p-pillene... er SÅ spent på når det klaffer!! gutten min er snart 4 år- så det er jo på tide! lykke til alle sammen
mamman te JM og M Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 heia!! vi prøver på nr 2!!! jeg har ei jente som blir 4 år om tre uker men dette blir den første for min kjære!!!! spennende!!! :) lyke til alle mann!!!! :)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 Vi prøver og prøver og prøver på nr 2. Hun er 9 mnd nå, og har vel hatt 4 pp. Brukte lang tid på å lage førstemann, så da er det like greit å hoppe i det med en gang igjen.
kattungen Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 Hi hi, min er også 9mnd og vi vil ha nr 2:D Men har bare hatt TR en gang og lurer på om jeg ikke snart blir regelmessig.....? Dette blir superspennede, gleder meg til første pp:)
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 8. juni 2007 Åh så kjekkt at det er flere som prøver på 2'ern nå :-P Og så følte jeg meg såå alene med å ville ha 2 tette... Men var jo et par av dere her som hadde 9mnd gammle barn og har prøvd en stund.. så da var jeg jo ikke så alene likevel! Takk for masse respons! Krysser fingre og tær for oss alle!! :-D XXXXXXXX
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 8. juni 2007 #14 Skrevet 8. juni 2007 har en sønn på 15 mnd. prøver på nr. 2 igjen etter en SA den 15.mai.
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 8. juni 2007 Huff.. har også hatt et par SA'er før jeg fikk vesla her.. men jeg krysser fingrene for deg så går det nok bra denne gangen Lenge til IKM da?
*Vi blir 5* Skrevet 8. juni 2007 #16 Skrevet 8. juni 2007 Vi prøver på nummer 2 fra i dag (tok ut spiral i dag) =) Har ei jente på 6 mnd fra før av
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 8. juni 2007 Åh! så dere vil også ha 2 tette? Håper det slår til på første forsøk! Så kanskje vi blir gående gravide samtidig! :-D Hadde jo vert morro det da! :-D
*Vi blir 5* Skrevet 8. juni 2007 #18 Skrevet 8. juni 2007 Ja tenkte det..hihi...helt ærlig har jeg hatt lyst helt siden hun ble født,men så har hun vært så mye syk så vi fant ut av at det var lurt å vente litt.Men super klar til ny prøving.Har dere nettopp begynnt å prøve? Ja kjempemorro om vi gikk samtidig,alltid gøy å følge noen helt fra starten =)
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 9. juni 2007 #19 Skrevet 9. juni 2007 Jepp, vi starter prøvingen denne mnd.. Men åååå så lang tid det tar å vente på eggløsningen da... hehe.. Har ei lita ei på 2 år, så satser på å få en lillebror eller lillesøster før 3 års dagen.. men da må vi bli gravid denne mnd eller neste.. men lov å håpe ;o) Er litt ny på denne prøvinga siden snuppa var et lite "uhell"..
Mammalucia Skrevet 9. juni 2007 #20 Skrevet 9. juni 2007 Vi prøver også på nr 2 nå. Har nettopp bestemt oss, så får vi se hvordan dette går :-) Har ei jente som fyller 2 år i august :-)
Mammalucia Skrevet 9. juni 2007 #21 Skrevet 9. juni 2007 Glemte nesten.... Lykke til, til alle dere som er i gang med nr 2!!! :-))
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 9. juni 2007 #22 Skrevet 9. juni 2007 imorgen kanskje? tok svaaakt positiv test idag:)
2 søte små gutter Skrevet 9. juni 2007 #23 Skrevet 9. juni 2007 Vi prøver på nr. 2, har en gutt på snart 2,5 år fra før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå