Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 på 5 uker. Hvor mye? Hvordan gjør dere det?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 jeg koker opp en kopp te til snuppa om morgenen og heller det over på flaske og avkjøler. Da har jeg til hele dagen. Pleide å gi henne 2-3 ts te før hvert måltid. Nå lar jeg henne bare ta to tre slurker fra flaska før måltidet. Om jeg glemmer å gi i ammetåka mi, så gir jeg henne bare litt når jeg husker på det :-) Lar henne drikke ca 5 ml
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Okei ) men gir du den kald da, har du det stående i kjøleskap eller romtemp.? Skal man drikke det selv i tillegg?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Vi ga den lunket,og ga alt fra 3-7 teskjeer alt etter som hvor vondt h*n hadde i magen.H*n plagdes veldig mye med luft.Så spiste jeg noe jeg visste h*n fikk luft av,drakk jeg en kopp te.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Jeg gir den i romtemperatur, man må være litt forsiktig å ikke gi dem noe som er kjøleskapkaldt, da kan de få vondt i magen :-) Jeg drikker også minst 4-5 kopper selv hver dag i tillegg til at snuppa får sin del :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå