Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Begynte i natt at jeg våknet med så vondt i magen, og det har jeg hatt i hele dag.

Begynner å bli bekymret jeg nå...

Har lissom vondt i hele magen, fra langt oppe og nedover. Hvis dere skjønner.

Noen som har hatt det samme, eller kan tenke seg hva det er.

Kjennes ikke ut som luftsmerter heller.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9535087-har-s%C3%A5-vondt-i-magen-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går mye magevirus og infeksjoner for tiden. Kanskje du er smittet av det? Jeg har nylig hatt mageinfeksjon (bakteriell) med diaré og hadde kramper og mye vondt i magen... Siden det er så varmt ute florerer jo slike bakterier nå. Får håpe det er noe sånt og ikke noe mer alvorlig da.

Har også hatt litt vondt i magen i rykk og napp.. Seinest i helga.. Fikk plutselig kramper, akkurat som om jeg måtte akutt på do, men den biten mangla liksom.. Satt med vondt i magen... Skjønner ikke hva det kan komme av, hadde ikke sånn sist...

Å andre ganger har det knyti seg rett under mellomgulvet, så det kjentes ut som en pølse som stramma seg, kjente den tydelig med fingrene...

Kan ikke dette være livmora som reiser deg da? Jeg har hatt vondt i magen i noen dager. kommer og går. ligner litt på menssmerter samtidig som at jeg er dårlig i magen. Også som det presser der nede. litt trykk på en måte. igårkveld lå jeg på ryggen å kjente på magen. plutselig merka jeg en bulk over skambenet. så det betyr vel at livmora har poppa fram. Kanskje dette er svaret på ubehaget?

Veit ikke hvem du svarte her, om det var meg eller ikke :P

Men svarer i tilfelle det var til meg da... :)

Nei, livmora var det ikke jeg kjente rett under ribbeina, den kjenner jeg snart opp til navlen når jeg ligger på rygg, kjent den i mange uker allerede. Klar og tydelig skille på den. Tror jeg kjenner hvem side småtten ligger på også... :)

Og de magesmertene merka jeg ikke til sist når livmora vokste og strakk seg.. Kjente de smertene mer som stikking på sia av magen. Men men.. Skal til JM i mårra, får spørre hu da.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...