Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Jeg revnet innen i fra og ut, sydde vel kanskje en 5-6 sting. Nå er det 4 uker siden fødsel. Det ser ut som det har grodd greit. Er det for tidlig med sex alikevel? Hvor lenge ventet dere som sydde?
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 De anbefaler vel 6 uker pga infeksjonsrisikoen, men hvis dere bruker kondom tror jeg sikkert dere kan kjøre på! ;O)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Vi venta 5 uker. Vi brukte ikke kondom. Det var koselig. Den største sperren var at jeg kjente etter smerter hele tiden. Var sikker på at det skulle være vondt, men det gikk greit så lenge det gikk rolig i svingene.
almyrida24 Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Jeg sydde ganske mye tror jeg, og vi venta 6 uker.. Men det var fordi jeg ville vente til jeg hadde vert hos legen og sjekka at alt var i orden.. Men har du lyst har du lov.. ;-) Og ja de anbefaler vel kondom pga infeksjonsfare.. Åsså er det jo greit å bruke prevensjon så kort tid etter fødsel.. ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Vi ventet i 14 dager før vi hadde sex. Det gikk kjempegreit. Jeg sydde kun et par sting ved kjønnsleppene, så jeg hadde ikke noe vondt nedentil. Brukte selvsagt kondom pga infeksjonsfaren og evt graviditet. Tror jeg hadde vært flau hvis jeg hadde vært gravid ved 6 ukerskontrollen!!
Marge Simpsons Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Når du klarer å gjennomføre et samleie så er det vel ingen fare!?!
smiletryne Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 jeg sydde et par sting og hadde sex etter 4 uker. det gikk helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå