Gå til innhold

guuud, når blir det kjekt med barn???!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen ganger, som idag, holder det på å klikke for meg og jeg ønsker at jeg var uten unger og kunne være HELT ALENE!! kanskje sitte på kaien og ta en utepils.. spise godt sammen med min kjære uten å tenke at en unge snart våkner..

det er varmt, ungene blir trette, jeg jobber fullt.. samboer på jobb til ut på kvelden.. uæææ!! dette var et STORT hjertesukk fra meg etter en stress ettermiddag, og det var SLETT ikke et slikt innlegg jeg hadde tenkt å skrive her når jeg skriver første gang.. men, nå ble det så likevel! jeg har to gutter på hhv 3 år og 9 måneder. noen dager topper det seg, og det gjorde det idag. stress, hyl, trass, suttring, grining, slossing og oppgitte sukk.. nå sover de, eller jeg håper det, for det er nå tyst fra den delen avhuset:-)

sorry dere!! men når BLIR det kjekt med unger?? sån ORDENTLIG kjekt?? da det er mer kjekt enn stress??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen, spesielt fra guttene var mindre (nå er de snart 5 og litt over to år). Tror man må nyte dagene som fungerer bra og ikke glemme de dagene når alt tårner seg opp. Prøve å finne fram til litt humor og ikke stresse på at ting skal bli ferdig til bestemte tider, men mer se det som en prosess og prøve å finne gleder ved det.

Tror nok at du får det mye lettere når barna dine kan leke mer sammen, når minsten går og storebroren ikke må voktes hele tiden. Men det kommer jo an på personligheten når man kan slippe dem mer.

Velkommen hit, forresten!

Skrevet

hei og takk for svar:-) ja, du har rett i alt du sier, og jeg prøver se det som at vi er inne i den "værste" småbarnsperioden nå. alt blir lettere da mini går, og da eldstemann ikke kjenner trang til å slå og klype med en gang vi ser bort.. for det gjør han. forresten så reste seg lillemann opp og sto støttet til trappen igår! det var kjekt å se, og fikk oss å innse at det går fremover:-) jeg er en av dem som egenlig ikke syns det er så kjekt med babyer, så jeg gleder meg til han er større og ting blir litt enklere på i hvertfall noen områder..

hvordan er det forresten herinne ift bim og dib sidene? har vært der en del gjennom de siste årene, men det har ofte vært mye krangling og slikt, så håper det er litt kjekkere her:-)

Skrevet

Jeg trives godt her på BarnetMitt. Det er rolige forhold her, man får stort sett svar på spørsmål man har og de fleste er saklige. Innimellom blir folk en smule usaklige, men sånn er det gjerne når man engasjerer seg mye og har følelser knyttet til et tema. Jeg synes det er stor forskjell på dib og barnetmitt. I positiv forstand.

Skrevet

Min erfaring, med en på 8 mnd og en på nettopp 4 år: Det blir kjekt når man får nok avlastning og frikvelder/egentid, og når man lærer seg å slakke litt på kravene og prinsippene sine!! Enkelt og greit... :D

Skrevet

ja, avlastning er noe vi ikke har så veldig mye av.. farmor og farfar er egentlig ikke til mye hjelp dessverre.. en time i ny og ne, men aldri snakk om overnatting for 3 åringen feks. vi har vel funnet ut at de ikke vil, og vi har ikke lyst å masse heller. så det er litt synd! så hvis noen har tips om en god måte å komme i kontakt med jenter/gutter som vil være barnevakt en kveld av og til, så må dere bare dele med dere:-)

Skrevet

så bra at det er bedre her! da kan det godt være at jeg stikker innom av og til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...