Gravid, ja;) Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Hei jenter;-) Har ennå ikke fått mensen jeg da:-( Er nå på dag 57 i syklus..... Tatt to gravidtester (forrige uke og uken før) men negative.. Også har jeg fått så gruelig mye utflod (ÆSJ!) Kjenner at det renner til tider (og da tror jeg det er tr). I tillegg så romler magen min hele tiden (det pleier den aldri å gjøre, bortsett fra når jeg er sulten da). Men det som er verst er at jeg har skikkelig vondt under samleie. Det er også nytt.... Vet at dette kan tyde på graviditet men jeg får jo bare negative tester!! Og hvis jeg skulle være gravid så er jeg jo nå ca 7-8 uker på vei... Og en test blir vel positiv før det?? Noen med samme erfaring? Bør jeg kontakte lege, eller vente å se om mensen dukker opp?
Talie Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Hei, dette hørtes ikke helt bra ut. Jeg råder deg til å oppsøke en lege slik at du får skjekket opp. De fleste tester viser at du er gravid noen dager etter da du skulle hatt mensen.
gravid me nr 8 :-) Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 noen går faktisk 14 dager over tiden før di får positiv test..kommer litt ann på når man hadde el...men,ta kontakt me en gynekolog
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå