Gå til innhold

hva tror dere?....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde en abort som ble "oppdaget" for 7 uker siden, men fosteret ble ikke utstøtt før 14 dager etter, altså 5 uker siden.Når jeg oppdaga at jeg var gravid hadde jeg en forferdelig forkjølelse, akkurat sånn som nå! Føler også litt uro i magen, akkurat som jeg skal ha mensen når som helst (som forrige gang). Har ikke sett antydning til mensen siden utskrapingen for 5 uker siden.. Kan jeg være gravid igjen?? Vi har hoppet av i svingen siden dette skjedde for ville vente litt pga. skole til høsten, men vi blir overlykkelige hvis det har skjedd igjen! :) Må vel nevnes at sambo er svært uvant med det å hoppe av i svingen, så det er ikke sikkert det er så veldig effektiv prevansjon for oss..

Dere som har hatt SA/MA, hvor mange uker tok det før dere fikk mensen igjen? Nå har det altså gått 5 uker, er det mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en SA i begynnelsen av mai. Fra den dagen jeg begynte å blø til neste mens, gikk det 30 dager, altså en vanlig syklus. Vanskelig å vite om du er gravid, kanskje du bør ta en test=) Men for noen kan det sikkert ta litt tid før kroppen "kommer til det normale" igjen. Masse hormoner å greier. Komplisert:o)

Men allikevel: Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...