cowboylaila Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 jeg hadde en abort som ble "oppdaget" for 7 uker siden, men fosteret ble ikke utstøtt før 14 dager etter, altså 5 uker siden.Når jeg oppdaga at jeg var gravid hadde jeg en forferdelig forkjølelse, akkurat sånn som nå! Føler også litt uro i magen, akkurat som jeg skal ha mensen når som helst (som forrige gang). Har ikke sett antydning til mensen siden utskrapingen for 5 uker siden.. Kan jeg være gravid igjen?? Vi har hoppet av i svingen siden dette skjedde for ville vente litt pga. skole til høsten, men vi blir overlykkelige hvis det har skjedd igjen! Må vel nevnes at sambo er svært uvant med det å hoppe av i svingen, så det er ikke sikkert det er så veldig effektiv prevansjon for oss.. Dere som har hatt SA/MA, hvor mange uker tok det før dere fikk mensen igjen? Nå har det altså gått 5 uker, er det mye?
Silkemage Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Jeg hadde en SA i begynnelsen av mai. Fra den dagen jeg begynte å blø til neste mens, gikk det 30 dager, altså en vanlig syklus. Vanskelig å vite om du er gravid, kanskje du bør ta en test=) Men for noen kan det sikkert ta litt tid før kroppen "kommer til det normale" igjen. Masse hormoner å greier. Komplisert:o) Men allikevel: Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå