Gå til innhold

hvordan er ståa hos folk nå?:)

Gjest

Anbefalte innlegg

hær er meg på vei inn i uke 38, var på ul og sånn på sykehuset i går, lille er estimert til å bli ca 3600 gram ved fødsel:):) fikk se han på ul og han lå å smatta og svelga vann:):) begynner å bli helt gåen i kroppen og har xxx antall liter vann i kroppen så gleder meg til lille er ute:) barnefar lå over i natt, det var både rar og sært men ok .. lit anstrengt å finne noe å snakke om men så sovna han jo så da ble det til at han lå over på sofaen:)

hvordan er det med dere andre nå, nærmer seg termin, formen??? noe nytt? synes det er så lite nytt fra alle for tiden:( eller er det for at så mange er født kanskje:P

Fortsetter under...

Hei igjen!! hehe, eg raide litt i dag, barnefaren e på besøk, og han driv å dulle me lille gullet, så no e eg litt her inne mens eg har sjansen;)

Akkurat no har han stelt han lille sivert, eg like best å gjøre d sjøl (førr da veit eg at d blir gjort heilt rett, men eg må jo la han lære også, og han bynne å bli kjempe flink;)

No så driv han på me å leke me han på golvet, dem e kjempe søt ilag:p..

Han skal overnatte her i natt også...e litt overraska, d e andre helga på rad...han har bynnt å ned prioritere festinga, og d e jo bra;)

Kordan går d me deg snuppa??

kjempeflott at han er så flink med sivert da:):) godt at han roer seg ned og prioriterer sønnen sin framfor festing, ingenting som er bedre enn det:) da får sivert en engasjert pappa og det er jo kjempeflott:) virker som alt har ordna seg til det beste nå hos deg:)

jeg sitter å håper på fødsel i nær framtid, går inn i uke 38 i morgen:)

slimproppen gikk nettop, med bittelitt friskt blod ... murringene koser seg i magen å:P

fikk vite på ul i går at jeg ikke burde handle for mye blått.. kan vise seg muligens at lucas iben kanskje er luca evangelina:P hehe så dette blir spennende:)

Jeg VENTER og jeg er lutlei....

Har hovne føtter, kan ikke gå, har passert alle "kule datoer" som folk - og jeg trodde jeg skulle rekke - det er varmt.....

Noen tips?

Ellers ringer barnefaren støtt annhverdag og spør hvordan det går.

Han sender sjelden SMS, men i en av de skriver han

"God natt skatten min"-litt patetisk-er MEGET skeptisk!

jeg har lagt merke til at de dagene jeg har vært ekstra aktiv blir det liv i kroppen så jeg tror å være aktiv kan hjelpe på å starte fødsel, uansett hjelper det til å få den lille lengre ned så det skader ikke:) har hørt vanndrivende te fra helsekost skal kunne sette igang fødsel og siden du har vann i bena å så er det absolutt verdt å prøve:)

kjenner til de bena, det deiligste jeg vet om dagene nå er å stappe føttene i en bøtte kaldt vann:D det lindrer så godt selv om det ikke tar bort hevelsen:)

skjønner du blir litt skeptisk ja, vanskelig å vite hva de gutta vil eller mener etter de har svikta oss på mange måter:/

Hmm..ståa her er at jeg er veeeldi vaaarm-som alle andre..Går snart inn i uke 39, har 18 dager igejn, og kjempelei..Sitter mye alene nå mot slutten å syns synd om meg selv for ingenting...:D

Barnefar hhar jeg ikke hørt fra siden starten, dvs nermere ett halvt år siden, å rekner ikke med å høre noe heller...For jævlig at de bare har rettigheter, men ingen plikter!!Jaja, skal klare dette fint uten da..

Har vert heldig med svangerskapet-ingen komplikasjoner,små eller store..

0-1 i ødem, som i grunnen er mer eller mindre ingenting.Jevnt med liv og bare greit:) Kan jo ikke klage da:)

Men er veeeldi trist å bli oversett av alle, haha, som om det går an å overse en høygravid dame...:-D

Har liksom behov for litt eksra oppmerksomhet nå, å ikke mindre...

Andre som føler slik?

Ellersn ønsker alle en finfin helg i Tropevarmen:o)

Annonse

Her er jeg i 20. uke, 148 dager igjen, og magen er ikke så stor om morgenen og diger om kvelden. Synes dette er litt morsomt.

Kvalmen ser ut til å endelig ha takket for seg for godt, og jeg synes det er herlig med sol og sommer.

Har fått solgt bilen min i dag og regner med å kjøpe ny i løpet av neste uke (en som har plass til vogn i bagasjerommet). Sliter med å få solgt leiligheten min i Oslo, så dersom det ikke går i boks innen 1. august må jeg leie ut så lenge.

Barnefaren var utro mot meg i begynnelsen av svangerskapet, og prøver sitt beste for å rette opp i sine feil. Han har fått min tilgivelsen for dette en gang før, men jeg føler det er for naivt å bare si "greit" når det er et barn med i bildet. Uansett stiller han opp så mye han kan og det er jo fint. Vil jo veldig gjerne at han skal ha et godt forhold til datteren sin:)

Synes det fantastisk å lese om alle dere som har fått barn eller som nærmer dere termin, gleder meg sånn på deres vegne!

Hei jenter,

Er også i uke 20..146dager igjen..magen vokser og jeg liker det...Er over den perioden hvor jeg følte meg feit nå som man faktisk kan se jeg er gravid...Væt på to ordinære UL og begge sier jente...så håper det er riktig da...uansett er jeg ikke glad i rosA,så blir ikke mye typiske jenteklær her i huset uansett:)

Ingen plager, bortsett fra litt murringer i korsryggen, men krysser fingrene for at det ikke vedvarer.

Bor jo i min lille hybel, lyst til å flytte igjen...selvom jeg bare har bodd her i to mnd. ..men det er SÅ sinnsykt lytt...hører tramping hver dag (da gjerne fra 1 time før jeg skal opp om morgene:( )

Ser etter leilighet nå da...kanskje jeg skulle leid din It's magic???

Barnefaren er hos meg om dagen da, selvom det ikke går særlig bra...det eneste som er helt på topp mellom oss om dagen er sex'en...haha...blir opgitt, for jeg føler at etter alt som har skjedd er det så mye gnisninger mellom oss....synd:(

LYkke til jenter...med fødsler rett rundt hjørnet...gøy:)

Hei alle sammen :-)

Spennende at det er mange som skal føde snart.. er uke 16 i morgen, og skal på UL den 20. - ikke lenge igjen nå! Formen blir bedre og bedre for hver dag, og hormonene villere :-p har kjent liv i magen, hadde lurt litt på den siste uken om det var det, og i går da jeg hadde lagt meg ble jeg helt sikker på at det er lillegullet som rører på seg! En utrolig følelse, men ble samtidig litt lei meg fordi jeg ikke har en barnefar å dele det med... har ikke sett barnefar på 1 og en halv måned snart, og ikke hørt en lyd fra ham på to uker... men så har han jo den "flotte" dama på 15 år som han vel bedriver tia med, når han ikke spiller pc eller spiser grandiss.. han er virkelig kjempemoden til å være 20 år skjønner dere. jaja, ansvar kan være en skummel ting.

Har jo hele tiden tenkt å spørre om han han vil være med på UL, og har sagt det til ham før også, at han kunne få være med, så er spent på hva svaret blir når jeg spør han til uka... huff, jaja. Time will show : p

skjønner skuffelsen din over barnefar ja:( har mange ganger vært trist over at barnefar aldri har kjent lille sparke, sett han på ul eller hørt hjertelyd..

og den modenheten, ja tror min og din er litt lik, min har dame på 16 og det morsomste han vet er å råne bil:/ iiiiiiiiiiiiiiik ikkesant:(

men de taper på det i lengden, mitt råd er å ta med mamman din eller noen annen du har ett nært forhold til:)

og selv om pappan aldri kjenner lille sparke, så har mamman min og brødrene mine og venner og kompiser kjent han og det er så kos:)

mitt råd er å forberede deg på at han kan si nei til å bli med på ul og slikt så slipper du at skuffelsen blir så stor, så kommer det heller som en gledelig overraskelse om han sier ja:) det er ikke noe gøy å sitte trist over at han ikke ble med når du skal på ul for det er slik en flott opplevelse å se den lille og få vite kjønn og sånn:)

mhm, tror jo egentli ikke at han kommer til å bli med da. Men jeg skal spørre uansett, for JEG skal ikke ha det på meg i etterkant at jeg ikke har gitt ham tilbudet. Hvis ikke han skal være med så skal faktisk mormor og morfar være med - mamma er bortreist når jeg skal på UL. De ble kjempeglade da jeg spurte, siden ingen av dem har "vært med på noe sånt før", da mormor fikk barn var det ikke UL : p og jeg har et veldig fint forhold til dem, så det er noe jeg gjerne deler med dem. Så, har forberedt meg på at barnefar antakeligvis ikke blir med. men, vi får se : p Leste at du har hatt barnefaren til Lucas på besøk, eg jo kjempefint ! : ) bra at han viser litt interesse!

skjønner den ja, invitert barnefar til å være med på alt jeg å men han vil ikke:S men kjempeflott at de vil være med da, spennede for alle parter når de aldri har opplevd ul heller:):)

ja .. viste seg at han bare kom innom fordi han drev å sovna bak rattet så han trengte sove noen timer før han kom seg helt hjem... han var på vei hjem fra dama som han ikke hadde fortalt meg om.. hun bor ganske langt unna da så jeg var bare mellomstasjon for å få sovet.. altså null forsøk på å vise interesse for hans del, bare enda en måte å bruke meg på:(

åh, herregud, kjenner at jeg blir forbanna. At det er mulig, å være så drittsekk! Håper at det kommer en dag hvor han innser hvor fjott han har vært mot deg. Vi alle her inne på forumet fortjener en skikkeli mann som tørr å stå for sine handlinger, og være der på de dårlige dagene også ;P jaja. huff, jeg har så lyst på kinamat, sprekker snart! haha, men orker ikke å stikke og kjøpe. Tilføyer at han der mannen jeg skal ha, skal ha bil. ;D

Annonse

ja ass.. han sa ikke ett ord om det da han var hær.. jeg oppdaga det på nettby dagen etterpå liksom..:/ jeg som trodde noen sekunder at han hadde rydda litt i hodet sitt i forhold til lucas men nei:(

hehe sant, mann med bil minst:D

går det ikke an å få sånn take away kinamat da, sånn du ringer,vi bringer greier?:D

skal ha meg spaghetti i dag jeg, det er min dille liksom:D

Hehe, skal sjekke om de ikke kan levere, var en god ide det ja!

Huff, ja har vært borti lignende ting hvor jeg har funnet ut at ting barnefar har sagt og gjort helt tilfeldig, mens han har servert meg en annen historie... men, nå har jeg ikke hørt en lyd fra ham på to uker. Han eksisterer ikke på nettby lenger, og er ikke på msn lenger. men, om jeg enda ikke har snakka med han til etter at jeg har vært på UL så kommer jeg til å ringe til foreldrene hans, fordi jeg har sagt klart i fra at de skal få være inkluderte, selv om ikke han vil! og jeg vet at de har kjempelyst, og gleder seg masse. Han har sagt at jeg skal selvfølgelig få ha kontakt med dem, men når jeg prøver å snakke om det så skifter han tema. Heldigvis kjenner jeg hele familien hans godt, siden vi var sammen lenge, og da var en del på besøk hos foreldrene osv.. jaja, får håpe han tar til vett.

mannfolk er no møkk som burde renske opp i hjernene sine og finne ut hva som egentlig betyr noe i verden.. de lever jo så forbanna ubekymra, det er vi som får alt å drasse på bare fordi vi er damer:S

kjepeflott at familien hans vil stille opp da, blir godt til deg og den lille det:)

har møtt mora til barnefar en gang og hun virka som om alt var min "feil" for han er jo perfekt i hennes øyne..:S

huff, ja det er ikke enkelt : S nå sitter jeg og snakker men en gammel kompis, og det er så utrolig deilig for han er en av få gutter som er sånn at han tar ansvar for alt han gjør osv, og alltid gjør det beste ut av ting.. så han greier å se begge sider, er så utrolig deilig å bli forstått av en gutt :P hehe!

mora til barnefaren din endrer forhåpentligvis mening - når nurket kommer til verden så kommer nok bestemorsfølelsen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...