Sabina og gjengen Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Han nekta å spise grøt i morres og nå vil han ikke ha middag.. Han sitter nå i bleia ute i lekegrinda og spiser litt kavring..Hadde litt eplejuice (uten sukker og konserveringsmidler eller annen shit) i vannflaska hans og heldigvis drakk han masse av det...får liksom litt vondt av han, ennå han er blid, han må jo ha mat:/
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Avhengig av hvor du bor kanskje, men bor du på østlandet hvor det i skrivende stund er 30 grader...ja, da er det nok varmen som plager han. Spiser ikke så mye vi heller når det er så varmt. Gutten min på 1 år spiser lite, men jeg sørger for at han får i seg RIKELIG med væske (vann) hele dagen...
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Embla på snart 9 mnd spiser heller ikke om dagen, kun mm... Så jeg fullammer plutselig igjen, jeg som var nede i 2-3 ggr i døgnet:(
Sabina og gjengen Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Han har siden han var 4 mnd ikke vært så flink til å drikke vann, men jeg han kun tilbudt han det og han har blitt bedre etterhvert, men nå føler jeg han drikker så lite, derfor hadde jeg litt eplejuice i vannet hans (fikk bare litt, men det hjalp, han drakk masse). Bor på østlandet ja, på det meste idag var det 32,3 grader i skyggen hos meg... Regner med at det er varmen, men han må jo spise. kan vel ikke bare drikke vann og mme? Jeg ammer ikke lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå