Gå til innhold

Blør igjen....


Gjest

Anbefalte innlegg

Søndag for snart to uker siden hadde jeg noen blødninger. Det var brunt blod, ikke rødt, og ikke særlig mye. Etter dette var jeg på ul og alt så bra ut, men i dag har jeg jaggu meg blødd igjen! Wræææl! For en start på helgen - har jo ingen mulighet for å gå til lege før over helgen heller. Det er brunt blod også i dag, og ikke så mye at jeg må bruke bind. Men er livredd for at det er begynnelsen på et eller annet. Er 8+1 i dag... Og hjertet slo fint da vi var på ul forrige fredag :( Noen andre som har vært borti lignende som kan berolige meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har blødd siden jeg var 8 uker,er nå 12 uker,jeg har hatt stryrtblødninger og det har vært MYE blod,var på UL og fikk vite at jeg hadde blodansamling i livmoren. Har nettopp vært på UL og alt sto bra til med den lille. Så det trenger ikke å bety abort at du blør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å si at jeg hadde ikke smerter som du beskriver, ikke for å skremme deg altså. Jeg vet hvordan du har det nå,sånn har jeg hatt det i 4 uker,bare spør hvis det er noe du lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde masse selv for et par dager siden. Var kjemperedd, men det viste seg å være fordi vi hadde hatt 6. Blir en stund til det blir noe på gubben igjen med andre ord, dette var for skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er et godt tegn at det er brunt, og dermed antakeligvis gammelt blod. Ikke ta sorgene på forskudd, Pelin. Det går sikkert bra.

Jeg krysser fingrene for deg og spiren.

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jerg har det på samme måten. Søndag begynte jeg å blø, men bare litt. Fikk komme på ul på tirsdag og alt var helt fint. De tok hcg-prøve, og fikk beskjed om å komme tilbake etter to dager for ny prøve + ul. Da var også alt helt fint, et nydelig hjerte banket... jeg har enda en del brunlig utflod, men har ikke hatt smerter heldivis, tar det derfor ganske rolig, selv om man selvsagt bekymrer seg. Ønsker oss jo voldsomt dette barnet (også)..

Håper det går bra med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.. Jeg også tenker at det er et godt tegn at det er brunt, legen sa det til meg forrige gang det skjedde... I tillegg har jeg ikke hatt noen magesmerter i det hele tatt.. Så forhåpentligvis er det ikke noe å bekymre seg for.. Men man gjør det jo likevel da...bekymrer seg :) *blir tullerusk*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...