Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt uregelmessige blødninger i et år nå. Det er nesten et år siden jeg sluttet på p-pillen. Jeg gikk til legen for å finne ut om det var noe galt, itilfelle det skulle være noe som var alvorlig, eller forhindrer meg fra å bli gravid. Legen har ikke gitt meg noe svar, jeg har bare følte meg dum når jeg var der forde det virket ikke som om det var noe alvorlig. Han foreslo at jeg kunne begynne på pillen ihjen for å få en mer stabil syklus. Etter en ganske kraftig blødning en uke etter EL dro jeg til legen igjen, det ble tatt en enkel underlivsundersøkelse. han sa at jeg skulle komme tilbake om det ikke gikk over eller ble verre....han kunne ikke se noe galt.

Er jeg bare urolig av meg eller synes dere jeg burde banke i bordet å forlange en ordentlig undersøkelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bank i bordet!

Fortelle legen din at du krever en orntelig undersøkelse for du ikke klarer å ha det slik lenger!

Fortell legen din at du vil få orden på syklusen din. Han kan IKKE nekte deg en skikkelig undersøkelse!

Og han ba deg begynne på pillen igjen!?

Du vil jo bli gravid!? eller?

Si det til ham, da må han gjøre noe!

Skrevet

Takk for svaret:) Tror jeg skal bestille en ny time og banke i bordet.

Skrevet

Jeg ville byttet lege! Sånn behandling hadde ikke jeg følt meg komfortabel med, og vært ordentlig misfornøyd.

Jeg synes kvinnelig leger ofte forstår en bedre. Det anbefales!

Lykke til, håper alt ordner seg!

Skrevet

Be om henvisning til gynekolog. Da får du hjelp av en som har rett kompetanse. Jeg fikk hjelp med tullesyklus etter p-pille slutt av akupunktur og fotsoneterapi!

Skrevet

Heisann :)

Hadde jeg vært deg så hadde jeg bestilt ny time, men ikke hos legen din! Jeg har det akkurat på samme måte med min lege, hu tar meg ikke særiøs nok (synes jeg) så jeg fikk henne til å bestille gynekologisk time til meg på nærmeste sykehus isteden for.

Fikk time der, men føler at jeg ikke kommer helt frem i han så jeg skal bestille ny time hos Volvat.

Jeg er dritt lei av å bli behandlet sånn, så jeg skal prøve Volvat og se om jeg føler meg bedre der.

De sier det at private er bedre enn staten.. Ikke vet jeg, men det er lov å prøve.

Ønsker deg lykke til..

Skrevet

Få en henvisning eller gå til privat gynekolog (det gjorde jeg og fikk hjelp med en gang)

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg går selv til volvat, fastlegen kan jo ikke om dette og han gynekologen hun henviste meg til var like uvitende. Så jeg holder meg på volvat der de har bedre tid og er mere oppdatert!

Han pegen du går til høres helt blåst ut, skaff deg en ny!!

Lykke til da, håper du finner ut av det!

Klemmer fra

Skrevet

Tusen takk for råd, jeg skal følge dem. Føler meg mye bedre nå:-)

Skrevet

Det er synd at det er sånn altså.. :/

Hva skal vi egentlig med fastlege når de ikke gjør noe nytte for seg?

Man kan likså godt ha en privat lege og heller dra på legevakta hvis man er dårlig..

Visse fastleger lukker ørene til pasientene sine.. Det er skikkelig synd.. Skal ikke være sånn vettu :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...