Gå til innhold

Hvor stor er din4 mnd baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på 4 mnd kontroll i går. Jeg vet jo at poden min er stor. Men hallo??

71,5 cm og 8400g og jeg fullammer! Eller dvs,om kvelden blander jeg 1 ts maisgrøt i 40 ml mm. Men thats it. Str 68 (som jeg trodde var et halvt år) begynner å bli knapt. Vil dette gjevne seg ut eller får jeg en kjempe? Er ganske liten selv, så skal han vokse 5 cm i mnd når han meg snart igjen.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi var 6,8 og 61 cm:) så det er nok litt forskjell ja. Guttene mine derimot var på str med din, bare et par cm kortere:)

Skrevet

var 6.550 og 66,5

Skrevet

Min 4 mnd gammel gutt er også stor. 8,5 kg og ca 70 cm! Har akkurat begynt med litt grøt på kvelden, ammer ellers bare.

Skrevet

Hehe.. godt der er flere med store gutter. Synes det ble så drøyt å kjøpe str 74 i dag.. Er liksom fra 6-9 mnd. Men det vil vel gjerne gjevne seg ut.

Skrevet

Min var bare 6200 gr og 63 cm... Synes alikevel at han er stor, men tror han hadde vært større hvis han ikke hadde kastet opp så mye etter ammingen. Utrolig at han har lagt så mye på seg!

Skal få det sjekket på sykehuset om to uker...

Skrevet

Hedda er 4 måneder idag, så vi var på helsestasjonen for å måle og veie.

Ho er nå 6465g og 62,5 cm.

Jeg ble overrasket, det betyr at ho bare har vokst 1,5 cm og 370g på 1 måned! Omtrent det samme som ho vokste på en uke tidligere...

Men helsesøster sa at det var normalt og ingenting å bekymre seg for, så da gjør jeg ikke det!

Skrevet

Ikke så altfor stor han da;) Min ene sønn var 9.100 og 72 cm når han var 4 mnd. Den andre sønnen er bare 3 mnd, og er 7.7.kg og 65 cm.

:)

Skrevet

Har ikke vert på kontroll siden han var 6 uker, men veide han på vekta hjemme og han var 8 kg. Og har grovmålt han og han nermer deg 70 cm. Bruker 68 og 74 i klær. Skal til hs på tirsdag for kontroll og forsinket 3mnd sprøyte ;)

Skrevet

Min godeste Erik var 10,4kg og 71cm da han var på kontroll 4 mnd og en uke gammel!

Nå er han 5mnd, 11kg og 72cm. Han har kun fått mm. Han la på seg ca 1500gram pr mnd i starten, men nå har det stagnert. Stakkars mor, har rast ned i vekt og veier 5kg mindre enn før hun ble gravid!

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Har ikke veid jenta mi siden 6ukers kontrollen,men ho bruker bare str 74 nå.. gutten min beg med str 74 da han var 3 1/2mnd ca-han var laaang. de slutter å vokse sånn etterhvert altså hehe;) Men gutten min på 2år og 4mnd er ca 95/96 og har igrunnen alltid vært svær..

Skrevet

Jenta mi var 61 cm og 5730 gram på 4 mnd kontrollen

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Hehe, kom inn en "bare" der;)hvor kom den ifra hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...