Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 tenkte jeg skulle ut å gå tur med lille jenta mi i dette fine været.. hun kosa seg som bare det, men når vi hadde igjen 1,5 km til vi var hjemme begynte hun å hylskrike. stakkar ble jo alt for varm, jeg gav henne vann og tok til å med av henne bleia, men ingenting hjalp.. forta meg det jeg kunne hjem, og gav henne mat og la henne på et kjølig rom.. var dette farlig for henne på noen måte? er jo så bekymra for henne.. føler meg som verdens verste mamma akkurat nå... hun er foresten 3 måneder...
MammaDilla Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Dette går nok helt fint skal du se Jeg hadde nok funnet meg litt skygge og forsøkt å amme henne (hvis du ammer) for så å gå videre. Du får gå kortere turer neste gang. Minien min fikk en sånn skrikebye i går. Og da var vi til og med inne. Han pleier sovne halv åtte, men sovnet ikke før halv elleve fordi han var så varm.. Enkelte dager bare blir det slik. Nå har hun det uansett godt på det kjølige rommet
ditte&malusken&lillebror Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Hadde med meg den 4mnd gamle jenten min i en park et lite stykke utenfor byn i går. Gikk bra i begynnelsen, men så plutselig ble hun rasende. Hun skrek hele veien ned til byn igjen og tiden det tok før pappan kom og hentet oss. Da skal jeg love deg at jeg også følte meg som verdens verste mamma. Prøvde å amme henne sikkert fem ganger, men hun var så hysterisk at hun ikke klarte å ta puppen... Det blir ikke flere sånne turer på oss gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå