Bellamora Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Hei. Vi har prøvd ganske lenge å bli gravide, uten hell så langt, jeg har aldri vært gravid. Nå er det 5 dager siden ikm, og ingen tegn til mens enda... Har vanlige menssymptomer med menskramper, stikk i sida og ømme brystvorter. Har vært på overtid før men ikke så lenge. Da har jeg ikke klart å vente med og teste meg. Det er så skuffende å få negativ test...nå har jeg så lyst til å teste, men gruer meg for det eventuelle nederlaget... Vi var ikke spesielt aktive i EL så jeg skjønner ikke helt hvordan vi har klart det heller,..men det er jo mye rart når det gjelder graviditet... Uff vet ikke helt hva jeg spør etter her, trenger bare å dele tankene med noen. Noen som har hatt det sånn eller??
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Kan jo høres ut som om det er noe på gang da.. :-) Siden du er 5 dager over og har menssmerter osv... Vet det er fryktelig trist når du så inderlig vil være gravid og får en negativ test, men er det ikke greit å få vite da? Slik at du kan prøve på ny om den er negativ? Og du sier dere ikke var spesielt aktive under EL, men var dere det før og/eller etter EL da? Kan ha slått til da vet du
Bellamora Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 jeg har jo så lyst til å tro at det er noe da. for vi har prøvd lenge...2 år faktisk..sånn av og på da selvfølgelig. Det var ikke så mye sex aktivitet hele måneden egentlig, men husker et par ganger etter eggløsning...kan jo hende det var en litt sein eggløsning.. man vet jo aldri dette her, for kroppen kjører jo sitt eget løp !! Kanskje pga full avslappning at det enedelig har gått bra..uff.......slår det ut på en test om kvelden med mye vanndrikking gjennom dagen da tro...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå