Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 jeg har to barn på 7år og 11mnd. ammet 7åringen til han var 2mnd og ammet han på 11 mnd til han var 5 mnd. bruker 80d i bh str.... men syns di er så slappe. den ene henger mere enn den andre. det er ikke skikkelig slafsete,men nok til at jeg hater di. og det brune rundt brystvorten har blitt så stort etter jeg fikk barn... syns puppene mine er fæle rett å slett... mannen min syns jeg er fin som jeg er han... ikke meningen at dette skal gå utover dere. måtte bare få det ut...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Det er bare og gå til legen og si du får psykiske problemer om du ikke får operasjon så vil du trolig få det innvilget, er jo noen som har fått mageoperasjoner dekt her for at de var i fare for og bli psykisk syk om de ikke fikk litt hjelp med en minibulk! Lykke til, du skal se det ordner seg!
mumbo Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Bare gjør det om du faktisk er i ferd med å få psykiske problemer er du snill. Helsebudsjettet er smått nok som det er.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Endelig noen som har det slik som meg. har å bh str 80 d. å den ene puppen henger mer en den andre. åsså er de helt blaute. aæsj
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Da er vi i samme båt. Ammet første til hun var 1,5 år siden ho er primatur og puppene var helt færle endelig etter 4 år var det fine men forsatt større. Så ble jeg gravid og ammer nå ei på 8 mnd. og de færle puppene er tilbake igjen. Bryr meg ikke så mye om de jeg da de er jo der for en grunn å gi næring til babyer :-) Kan jo hende det går over tilslutt da for de vokser og forandrer seg livet igjennom.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Høres ut som puppa min det der! Så du er ikke alene. Klag din nød om vonde skuldre etc til legen din så får du kanskje brystreduksjon. Det tenkte jeg å prøve på. De strammer vel opp samtidig da vil jeg tro....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå