Gå til innhold

Hva er det beste Tupper Ware produktet dere har? (Litt utenom tema:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å begynne å selge Tupper Ware, så er litt nyskjerrig..

Men vil gjerne høre deres erfaringer med produktene. Er dere fornøyd? Har dere et favorittprodukt? Negative erfaringer?

Håper på svar:):)

Fortsetter under...

Skrevet

Grønnsaksskrellern, ingen over, ingen ved siden! Ellers er jeg glad i kaketina, den er super! Og en bakebolle, men der gammel (arvegods fra mor). Og kjevlet faktisk...

Skrevet

Hei,har selv drevet med det.. Det er litt dyre produkter,men en knallbra kvalitet på dem.. Og alle vet hva det er og hva det står for,så selv hadde jeg det kjempegøy da jeg holdt på med å selge..

Min favoritt må være grønnsaks skrelleren..

Skrevet

Kaketinen. Den er super. Og så har jeg en "bakeplate". Aldri svidd bunn på bollene og pizzaen er heller ikke svidd i bunnen. De er greie de:)

Skrevet

Løk kutteren. genial når du lager tilbehør til Taco. Og potetstapperen moser kjøttdeig på 1-2-3 i småbiter. Supre verktøy!

Skrevet

Liker løk-kutteren, den store bakebolla og boksåpneren VELDIG godt. Ingen negative erfaringer, tupperware har jo livstidsgaranti ;)

Annonse

Skrevet

har nesten ingenting, men de eg syns e best e bokseopnaren.. ingen skarpe kanta ette på som små barn kan skjere seg på..

Skrevet

Grønnsaksskrelleren - den er helt genial!

Skrevet

Jeg har vært tupperware-selger.....så har masse kjekke ting egentlig=)

Driver og skal selge unna en del,for jeg får ikke brukt halvparten,og ikke har jeg plass til alt heller.

Det er jo ikke brukt da,så alt er innpakka,bare brukt det på møter=)

Min favoritt må være de formene som en bl.a. kan steke stek og slik i!

Husker ikke hva de heter men deeeeeeeeeee er kjekke!!!!!

Skrevet

boksåpneren - ingen over eller ved siden!!! da jeg endeli forsto åssen den sku brukes.... hehe ;)

Skrevet

Kjøpte en diiger salatbolle/bakebolle for maaange år siden. Den er super til å bake i. Alle de andre produktene har jeg ikke brukt så mye som den.

Skrevet

Oppbevaringsbollen til salat! Helt genial - holder salaten frisk i dagesvis. Og grønnsaksskrelleren. Salatslynga er også god - den har jeg ikke selv, men har gitt den bort i gave til flere som er storfornøyd.

Har også en kjele fra Tupperware som jeg er utrolig godt fornøyd med. Matboksen er også veldig bra.

Eneste jeg ikke er fornøyd med er osteklokka - synes den tørker ut osten.

Skrevet

Ultra plus, de er kjempe gode!

Boksåpneren, knivene, grønnsaks skrelleren, frigde smart og grønnsaksmoseren er mine favoritter!

Tupperware står jo for kvalitet, og det er gode produkter. Synes de er verd prisen jeg....

Annonse

Skrevet

servofixen som holder pannekaker og vafler varme, salatslyngen er uunnværelig når man skal være nøye med skylling av grønnsaker, og iso duo produktene som holder f.eks kjøttdeig til taco varm lengre.....

alle produktene er av kjempegod kvalitet, men noen bruker man mer enn andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...