Gå til innhold

Hva er det best Tupper Ware produktet dere har? (Litt utenom tema:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mye skrivefeil når det skal gå fort...:)

 

Vurderer å begynne åselge Tupper Ware, så er litt nyskjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har solgt tupperware før, så har masse produkter! :) Får litt dilla! Jeg synes de Tiwiproduktene er kjempesøte, og ellers synes jeg salatbollen med sånn rist i bunnen og knivene er kjempebra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns den osteklokka er fin..osten holder seg kjempe lenge i den:)

 

si ifra hvis du skal begynne med det, for her omkring er dt ikke mange som selger tupperware...må kjøpe litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver å selger Tupperware, og det beste produktet jeg har, er Ultraplus. Det er så mange muligheter, man kan ha den i microen, i stekovnen, i fryseren og i oppvaskmaskina. Den tåler mellom -25 og +230°c. Maten slipper lett fra forma.

Bruker den mye til pizza, da bunnen blir luftigere, og formen gjør at smaken bevares bedre, steker den med lokk på 225°c i ca 25 min, og osten blir gylden og god.

Utenom å steke pizza i den, er den super til lasagne, siden osten ikke setter seg fast i forma, så den er lett å rengjøre, man kan lage gryterette i den, steke koteletter, stek, svineribbe, (steker med lokket på, og svoren blir faktisk sprø og god).

Kan brukes til allt som en ildfast form kan brukes til, og om du tilbereder maten i den i stekovnen, setter den i fryseren når den har blitt kald, så kan du ta den opp og varme opp igjen i microen.

Den er bare fantastisk god.

 

Og disse vippeskålene, de er supre til å bake i, skålen er laget slik at den kan ikke falle på siden, den reiser seg bare oppigjen til vanlig posisjon. Det er lufttett lokk på den, og i lokket er det et nytt mindre lokk som man kan bruke om man skal vispe noe i den, så slipper det å sprute.

 

Og boksåpneren.. ja.. det er så mange fantastiske produkter. :) Kan ikke ramse opp alle jeg liker.. :)

 

Om noen er interessert i jobben som konsulent, eller har behov for varer, eller bare lyst på en katalog, så send meg en priv. meldig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg liker best; grønnsaksskrelleren - rivjern til ost + boks - kaketina - boksåpner!!!!! - "slicer" til å lage f.eks potetskiver - diverse bakeboller... Jeg bruker det meste av det jeg har egentlig. Skapet fullt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er flotte produkter. :)

Har du prøvd ultraplus?

Eller microplus? (Steker bacon i microen uten søl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hva de heter, jeg. Har noen former som jeg bruker masse til micromat, + en som kan stå i stekeovnen. Sistnevnte brukes ikke så ofte. Ønsker meg en salatslynge. Har en fra vanlig butikk som er noe herk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den til å ha i ovnen, er den sånn mørk grå/sort?

Om det er ultraplus, så anbefaler jeg deg til å bruke den. når man har fått litt dreisen på det, så er den kjempe god, slipper å søle til stekeovnen også. Er den oval eller firkantet da?

Kan få kjøpe salatslynge av meg da. :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke:-) Jeg har ei venninne som selger også. Blir nok til at jeg kjøper den neste gang hun skal ha party. Greit å ha en ting man trenger, så slipper man å lure på om man skal ha noe eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er sant det. :)

Og så klart, har du en venninne som selger så blir det litt feil å kjøpe av meg. :)

 

Jeg må vel til å kjøpe inn noen tåteflasker og sånn barnemat beholdere tror jeg.. hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deigbollen har jeg hatt i 7 år, den er kjempegod- rommer 4 brød. Salatbollen med rist holder salaten(oppskåret blandet salat) frisk hvertfall 1 døgn etter den er laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en pepperkvern som jeg er utrolig fornøyd med! Ellers så hørtes den formen man kan ha i stekeovnen veldig bra ut - blir ikke så ofte lasagne her i gården, er så utrolig kjipt å vaske opp formen etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den er helt fantastisk. :)

Send meg en priv melding, så kan jeg gi den litt info om de forskjellige størrelsene.

Den kjempe anvendelig, man kan steke i den, bake brød og kaker, lage gryter og ja, bare fantasien som setter grenser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheheeeee - sorry, jeg må bare le litt.

 

"Den er helt fantastisk. ... ja, det er bare fantasien som setter grenser". Du selger Tupperware, du, ja? Det høres.

 

Jeg mener ikke å være ekkel, det var bare så typisk ordvalg at jeg må le :-)

 

(Jeg har ikke så mye Tupperware-greier, men jeg liker den grønnsaks-skrelleren...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig tråd!

 

Mitt beste Tupperware-produkt er salatslynga, for den gjør alltid salaten knusktørr og crispy. Piccolo-matboksen er en god nr. 2.

 

Og for ikke å snakke om VINÅPNEREN! Genialt at man slipper å pådra seg senebetennelse når man åpner vinflasker.

 

Ellers er jeg veldig glad i TW-knivsliperen min.. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altså jeg mener faktisk at den er helt fantastisk. Hadde jeg sagt den var super eller et eller annet ordet, så hadde du sikkert sagt det samme da også.

Jeg selger ikke noe jeg ikke syns om selv, og det er derfor jeg selger Tupperware, fordi jeg syns de har noen helt utrolig bra produkter.

Jeg er skeptisk av natur, og mener det at om noe virker for godt til å være sant, så er det stort sett det, men jeg blir stadig overrasket over produktene som Tupperware har for de holder faktisk hva de lover, og jeg finner stadig nye ting å bruke den Ultraplus formen til, og hører nesten hver dag om nye ting andre bruker den til, så derfor så er det faktisk bare fantasien som setter grenser.

 

Men altså, fritt frem, bare å le, men jeg mener faktisk hvert ord av hva jeg sier. :)

Jeg er igrunn veldig glad for at jeg oppdaget Tupperware, for det gjør ting enklere.

Og jeg forteller om mine erfaringer med produktene, og har ikke til hensikt å lokke noen til å kjøpe produktene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo alltid lettere å selge ting man liker selv :-)

 

Og du har nok rett, jeg hadde sikkert ledd litt hvis du sa den var super også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den har jeg akkurat kjøpt, har ikke fått prøvd den enda, men den så veldig bra ut.

Slipper å søle vann i fryseren i allefall..

og disse silikon putene under som man skal trykke på for å få ut isbitene var jo bare genial.. hehe.. så for meg at man måtte vri på brettet for å få de ut jeg.. hehe... jaja.. noen må være veldig smart et eller annet sted.. :)

Lekkert om man fryser ned bær i disse formene, et bær pr isbit, f.eks. et bringebær, blir fine isbiter å ha i saften, drinken etc.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få et annet tips med meg også. :)

Den Jello-ringen, regner med de fleste kjenner til den. Det er den ringen som er super til gelé, kabaret osv osv..

Siden det nå er sommer, og istis, så kan man kjøpe en 2liters is av yndlingsisen sin, og istede for å sette den frem i boksen, som jo er helt greit, men litt kjedelig, så tar du den opp av fryseren og lar den stå å tine litt til den blir litt myk, så fyller du jello-ringen med isen, går akkurat med en 2 liters boks, og setter den i fryseren til den har blitt hard igjen, eller til du skal bruke den, tar den opp, holder den litt under varmt vann for at den skal løsne fra formen, setter isen på et fat, og fyller frisk frukt, fruktkompott, sjokolade, nøtter, snop, eller hva du måtte ønske i det hullet i midten av ringen, og pynter med noen striper med sjokoladesaus over hele ringen.

Kjempe lekkert!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knivene er helt supre, bruker de hele tiden =) Har ellers skapet fullt av alt mulig rart Tupperware!

Er så heldig at min mor har vært Tupperware-forhandler i 18år og får alt jeg ønsker meg gratis av henne =)

Har derfor et veldig minimalt budsjett å bruke på kjøkkenutstyr...kjekt ja =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...