Gå til innhold

Legen mente jeg var 1 uke mindre på vei......???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Va på kontroll med innvedig ul.

Hjerte va ikke begynt å slå enda, men det mente legen var pga at jeg bare var 5-6uker på vei (ikke 7uker som jeg trodde)

Han sa at jeg bare kunne slappe av og kose meg med spiren!!

Skal på ny kontroll om 1uke.

Andre som har opplevd det samme???

Ps! Da jeg tok grav.testen på ikm dagen var den negativ - men svak svak positiv 2dager etter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er sikkert helt i orden. jeg har hatt noe lignende. trodde jeg var 7 + på vei, men ul viste 6 uker.... så terminen ble skyvd ei uke. ble litt fortivilt, men så gikk det noen uker, så kom terminen min tilbake.. hehe.. så da var jeg plutselig der jeg trodde jeg var likevell. de vokser veldig individuekt. dette går nok fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opplevd det samme selv, men å bli satt tilbake en uke..ettersom han ikke kunne se hjertet slå..mente jeg var i uke 5...

men det er en stund siden..er 9+3 nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

Da jeg ventet mitt første barn var mens-terminen min 18. april, når jeg tok ultralyd i uke 16, ble terminen forskjøvet til 26. april, og datteren min kom 5. mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese dette!!

Blei ganske bekymret med engang - kan egentlig ikke forstå at jeg er en uke mindre på vei... Har jo stabil syklus + vi hadde ikke sex etter el(han reiste vekk)....

Men skal som sagt til legen igjen om 1 uke- så da satser vi på at hjerte slår!!!!

Er faktisk ganske positiv til det nå!! Det skal gå bra denne gangen!!!

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også at jeg var 6 uker på vei da jeg var på innvendig ultralyd på onsdag, men ut i fra målene på spiren så var jeg ikke mer enn 5 uker. Men det var visst helt vanlig ettersom jeg hadde brukt pergotime så ble gjerne syklusen forskjøvet en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kunne de se spiren???

Da jeg var der i dag så de bare fostersekk+noe hun kalte for plomme et eller annet..... Men som sagt... Hun sa det var normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) var nettopp på tidlig ul selv, og ble satt tilbake 3 uker! en uke fra eller til er vel noe man bare må regne med, det er jo også forskjellig fra lege til lege... kos deg så masse med spiren din!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette opplevde jeg også sist gang jeg var gravid!

De vokse litt forskjellig sa legen til meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...