Gå til innhold

test


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

spør her inne jeg for jeg vil være anonym..

 

jeg mistenker at jeg er gravid, men jeg og typen har bare såvidt nevnt det med barn og begge har sagt 'ikke nå hvertfall'. jeg hadde en grav- test liggende som jeg tok for en uke siden og den var negativ. jeg vil teste meg igjen, men vil ikke si det til typen for jeg vil ikke frike han ut i tilfelle det er falsk alarm...

 

jeg har nettopp flyttet hit og er ikke noe godt kjent i området, så hvis jeg skal ut på butikken eller kjøpesenteret må jeg reise med typen. derfor skjønner jeg ikke hvordan jeg skal få kjøpt en test når vi er ute sammen, og hvis jeg bestiller på nettet og får det levert hit kommer han til å lure på hva jeg har fått, for jeg får lite post...

 

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... virker som om jeg bare må vente og se om magen begynner å vokse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan jo kjøpe på billigetester.no... beste tipset egentlig... de pakker det diskret, så du må jo bare finne på en unnskyldning for hva det er!

 

lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis bursdagen hans nærmer seg, kan du jo referere til den? eller si det er en overaskelse, og kjøpe en frekk gstreng?? hehe... vet ikke jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestill på billige-teste ja. Ellers si det f.eks er en vareprøve-da forsvinner interessen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestill på billigtester ja, de sender en helt hvit konvolutt/pakke, helt umulig å se. Hvis han blir veldig nysgjerring så kan du si at du har bestilt tester for å sjekke om du har urinveisbetennelse...da mister han sikkert interessen fort;-)

 

Du får pakken fra billigtester to eller tre dager etter at du bestilte, så du får prøve å ta inn posten selv de dagene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...