Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 er så spent på hvordan det gikk på ultralyd i dag!! har tenkt masse på deg i det siste, og gleder meg til å få deg trygt over til 2 trimester :-D
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 venter spent på henne nå ja... håper det har gått bra!!!! er kjempe spænnanes :-D
carina og *jentegullet* Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 d gikk kjempe fint hun hadde time 1430 så er nok ikke så lenge til hun er her inne
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 weeee det var godt å høre!!!!!!!!!!!! er kjempespent på å høre fra henne :-D
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 sladrehank carina! jeppdet gikk kjempebra,måtte ta noen telefoner til familie før BIM, har verket etter å fortelle det. Nå skal jeg nyte resten av svangerskapet og den voksende magen! legen flyttet termin frem,men jeg tror mer på min termin,flyttet hun pilene noen mm så kunne det gjøre store forskjeller sa hun. Nå flytter jeg inn på 2 trimester!!! Tusen takk for all støtte og gode tanker den siste tiden,dere er helt supre altså! hva skulle jeg ha gjort uten dere? Skifter trolig nick,solstrålen fremdeles,men bytter ut termin dato med noe annet. Julemirakelet kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå