Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Så det i en reklame i posten for noen uker siden, men husker ikke hvilken butikk det var!!! Har sjekka Jysk, Toys R us, GB og Nille. Irriterer meg sånn at jeg ikke kan finne det - noen som vet???
Honningmelon Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Fikk katalog fra BRIO i posten i går, og der hadde de basseng med tak.
Gullemor Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Vi har kjøpt på Edwis Leker. De har et rundt, oppblåsbart basseng med fluesopp-tak over. Kjempesuksess her i gården! ;o) Vi betalte 149,50kr. Bruker badestolen til balja oppi, og det er bare sååå herlig å se henne kose seg! Deilig å få kjølt seg ned litt nå, ja.
nutri Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 det fluesoppbassenget har de på Toys R us også, så det idag. Bruke bdestolen til baljen oppi var smart.
Endelig ny spire i magen Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Pytt i panne så jeg det i dag. en sopp var taket. Kostet 169kr tror jeg. Så veldig søt ut
Gullemor Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Jepp, det stemmer at i alle fall Pytt&Panne har det. ) Sikkert mange andre også. Men helt sikkert Pytt&Panne og Edwis Leker. Det var en knallsuksess her i ettermiddag. ) Ingvild koste seg jo glugg ihjel med å plaske og sparke. Deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå