Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. :) Første gangen jeg skriver inn her, selv om jeg er innom og kikker nesten hver dag. :) Jeg er 8+2 idag, men har liksom litt problemer med å tro at jeg virkelig er gravid. Noen andre som har det sånn? Tok to positive tester (med VELDIG blåe kryss :)) den dagen jeg skulle hatt ikm og den har ennå ikke kommet. Er sykt trøtt, veldig kvalm til tider, drømmer masse rart, må tisse hele tiden og har hatt fryktelig ømme bryster. Likevel klarer jeg liksom ikke overbevise meg selv hundre prosent om at det virkelig er sant. Hihi. Bare jeg som er tullete, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det også slik til jeg var på ultralyd da jeg var 9+4. Jeg NEKTET å tro det. Men da jeg så den lille reka, gikk det opp for meg at det var MIN baby! Så du er nok ikke alene;) tok til og med 4 tester med positivt resultat, før jeg i det hele tatt VURDERTE at det stemte:P Så du er nok ikke alene om å være litt tullete:D

Skrevet

Hehe kjenner følelsen..Er 8+6 i dag og var på første svangerskapskontroll for to dager siden. Tror ikke de tok graviditetstest av meg, så da har jeg "bare"mine egne 5 tester å stole på..Sa til min mann her om dagen at jeg trodde kanskje ikke jeg var gravid, og da lurte han på hvordan jeg kunne forklare kvalmen, oppkast og det faktum at mensen er ganske mange uker forsinket..etter å ha tenkt meg om en stund svarte jeg at en kunne få slike symptomer ved innbilte svangerskap også. Da måtte vi le litt begge to, jeg klarer bare ikke å fatte at jeg er gravid!

Skrevet

Hehe, jeg var hos legen ganske tidlig på grunn av diverse medisiner og sånt. De tok ikke ny test av meg heller, legen sa at de testene jeg hadde tatt var så sikre uansett. ;) Kunne nesten ønske de hadde tatt, for det er liksom noe med det å stole på seg selv. ;) Og snakk om innbilt svangerskap vet jeg alt om. ;) Vi skal ha nesten likt vi, forresten?!

Skrevet

Åh jeg skjønner deg så godt. Tok en test på mandag og en på tirsdag, og begge viste kraftige plusstegn. Men jeg tror det bare ikke, eller jeg er så redd for at det ikke skal være sant. Ringte legekontoret, hørte om jeg kunne levere en urinprøve som de skulle sjekke for jeg trodde det ikke. neida, det trengte jeg ikke. clearblue var like sikker som den de tok, så jeg skulle ta det helt med ro. Så spurte jeg apoteke, neida, jeg måtte tro på testene. Åsså har jeg lest å lest på interentt. Å d eneste jeg har funnet er at den skal være sikker så lenge pluss tegnet kommer fram. er visst den er negative den kan være usikker. Åsså hvis embryoet ikke klarer å feste seg til livmoren så kan den bli positiv før senere å bli negativ. men da skal man få en blødning i uke 1, å den er du jo over :) Så vi må bare slappe av så synker det sikkert inn etterhvert ;) Er bare 4+5 på vei jeg.. Lykke til! :)

Skrevet

Hehe, godt at det ikke bare er meg! Det er jo ikke så rart at vi tenker sånn da, er jo ganske utrolige greier. :) Jeg leste også på nett, for begynte å fabulere om at den kanskje ble positiv på grunn av noe annet, men det var visst umulig. Hihi. Har bare fått litt angst for å plutselig måtte fortelle stolte besteforeldre at; neida, jeg har visst aldri vært gravid, jeg. :P Lykke til til deg også!

Skrevet

ja det er ikke mange dagene som skiller oss:-) Fikk beskjed av legen om at jeg hadde termin 13. Januar, men selv har jeg regnet det til både 14 og 15 ved hjelp av disse kalkulatorene her inne. i morgen er jeg akkurat 9 uker, tiden går innmari fort. Føler ikke det er lenge siden jeg gikk å trippet og ventet på ikm slik at jeg kunne teste meg:-)

Skrevet

Jeg har termin 18 januar foreløpig, men har ikke vært på førstegangskontroll ennå, så vi får se. :) Ja, helt utrolig, ikke sant? Er ikke lenge siden jeg var 4 uker på vei. Vips sitter vi med en baby i armene hver. Hihi.

Skrevet

Bare måtte ta en tredje test idag, og joda; et veldig kraftig plusstegn idag også :) (tok nr 1 og 2 på mandag og tirsdag denne uka)

Nå er jeg liiiitt roligere, men fortsatt er det litt for godt til å være sant ;) men det kommer seg :) Jeg skal bli mamma!!!! :D :D :D

Skrevet

Godt å høre at det er flere enn meg! Er 9+0 i dag, og skal til legen om en uke. Har gruet meg litt til denne timen, har forestilt meg at jeg kommer til den timen og fått beskjed om at jeg ikke er gravid alikevel..Hehe..Har mange rare tanker i hodet for tiden. Gleder meg til magen kommer, da har jeg synlig bevis!

Skrevet

he he. må le litt :-)

Jeg klarte å ta 8 tester før jeg trodde på at alle de positive strekene virkelig var sanne.

Nå begynner jeg å føle på den tanken det er at et lite frø er der inne og skal vokse seg til en nydelig liten baby.

Er jo bare 4+2, termin 16 februar.

Elsker dette, gleder meg til å gå gravid.

Klem fra snart firebarnsmor :-)

Skrevet

Åja jeg kjenner meg veldig godt igjen her ja... Har tatt 4 tester som begge var veldig positive. Jeg har vært på innvendig ultralyd å sett en mørk flekk som visstnok er ca 5 uker... Likavel greier jeg ikke å tro på at dette virkelig er sant. Det er liksom for godt til å være sant dette her, er veldig redd for at noe skal gå galt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...