Gå til innhold

Bare en måned igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min har ikke vært sammen så lenge ( snart 1 år) men vi er begge sikre på at vi kommer til å være sammen leeenge leeenge.. Jeg har vært klar for barn i årevis men har ikke hatt en partner å lage noen med.. Men nå.. Men - så er jo han mann og selv om han har lyst på barn måtte han jo tenke litt på saken.. Og nå er han ferdig å tenke - og vi er blitt enig om at jeg skal ta det siste brettet med p-piller i pakken - og så begynner vi!!!!!!!! Hurra!!!!!! Gleder meg - men har jo ingen illusjoner om at noe kommer til å skje raskt.. (selv om han er overbevist om at hans svømmere er så overlegne at de vil finne målet på første forsøk!!!) Men - vi er iallefall i gang om en måneds tid!!! Måtte bare dele gleden min med noen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt å høre:):)

Det er en spennende tid dette her. Vi setter i gang prøvingen i september. Sluttet på pillen i begynnelsen av mai. Må si det er godt når pillene er ute av kroppen! Føler meg så lett i kroppen. Og så er det sol og sommer, så da kan det vel ikke bli bedre. Min sambo trengte også litt tid på å venne seg til tanken. Det er alltid jeg som tar opp temaet. Men når vi først prater om det er han med. Det var han som foreslo september:)

Skrevet

Hurra for det.. Føler meg litt gammel her inne.. Virker som om alle er 5-10 år yngre... Jo - det skal bli deilig å slippe p-pillene... Og spennende å se hva som blir å skje!!! Håper jo det skal gå fort og greit, men man vet jo aldri... Mens samboeren min er hellig overbevist om at når bare p-pillene er borte kommern til å sitte med en gang!!!! Nytter ikke å si at det nok kommer til å ta tid.. Nå som han endelig har bestemt seg er han VELDI klar og gleder seg.. Rart det der..hehe.. Hvor bor du da?

Skrevet

Bor på østlandet jeg! Og du da?

Føler at alderen tynger ja. Men samtidig er jeg glad jeg ventet til nå. Er selvfølgelig spent på om vi klarer det fort. Håper det ikke tar opp til et år som det gjør for en del her inne. Men har en god følelse foreløpig..tror jeg. Har fått regelmessig mens med en gang etter p-pille slutt. Håper det er et positivt tegn at kroppen alltid har gått etter klokka.

Koselig å høre at samboeren din er så gira!:) Tror og håper at min også blir slik etter hvert. Han er av den typen som tenker seg grundig om, og når han først har bestemt seg for noe så går han skikkelig inn for det. Ikke av den mest impulive typen akkurat ..he he.

Skrevet

Jeg bor i Stavanger men kommer fra Nord-Norge.. Jo - er vel litt over gjennomsnittsalderen som er rundt 30 eller no.. Men noen må jo dra snittet opp da!!!! Hehe... For min del har jeg ikke hatt muligheten før fordi han jeg var sammen med i mitt forrige forhold overhodet ikke var klar for barn.. Men så ble det slutt og nå er jeg sammen med en kjempekjekk kar som er minst like "bansjuk" som jeg er - men han trengte allikevel litt tid på å bestemme at "nå er vi klar".. Men nå er vi virkelig klar - blir spennende å se hvor lang tid det tar før "normal" mens kommer tilbake.. Men for å være ærlig - komme ikke egentlig til å vente - er ingen god medisinsk grunn for det så her blir det prøving fra dag en etter neste mens!! Må vel prøve litt "teppebombing" rundt eggeløsningen så får vi se om det blir napp... Gleder meg til alt - prøve bli gravid, faktisk bli gravid, være gravid, føde - og til sist få en liten en... Sukk... Spennende tider...

Skrevet

Nei, det er bare å sette i gang. Ingen grunn til å vente. Jeg slutta med pillene i mai av den grunn at eg var LEI dem. Orka ikke å putte hormoner i kroppen mer. Ville 'ha kroppen tilbake' om man kan si det slik. Følte meg litt oppblåst..

Kunne gjerne ha startet prøvingen umiddelbart, men vil gi sambo litt tid. Vi er jo to om saken, og nå har jeg 'mast' et halvt års tid så vil at han skal være med på planleggingen han også..:)

Det blir spennende å følge deg fremover. Kanskje du er først til mølla! Og da kan jeg spørre deg om råd og tips siden du da er litt mer erfaren på gravidfronten:) hihi.

Her går det i folatspising. Kanskje litt tidlig ute, men da føler jeg at vi snart er rundt hjørnet!!

Skrevet

Folat ja.. Der sier du noe.. Det skulle jeg jo kjøpe... Må huske å få det på handlelista!!!! Hehe... Får nyte en siste måned med kald vin og øl i varmen også - men så er det slutt!!! Hehe... Vi får prøve å holde kontakten og se hvordan det går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...