Gjest Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Noen andre her som kjeder seg/blir fort rastløse?? Og dette til tross for varmen og stor mage..hehe.. Tenkte spesielt siden vi her inne er alene, og ikke allti har noen å finne på med ting da.. Gode tips?? Føler alt jeg gjør er å være ute med hunden-som er verdens skjønneste og beste, men blir litt ensformig i lengden da..
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 jeg vet alle flytter hit så har vi eviglange grillkvelder i hagen uten alkohol:) nei uff kjenner til det, kjeder møkka av meg om dagene, og seff blir man glemt va venner i helgene siden man er så "invalid" at man ikke kan drikke.. ensomme ,kjedelige, trege helger:S det man kan gjøre er enten shine leiligheten, når man først er i gang er det ligg digg å få det fint og man får tia til å gå, etterpå kan man jo kose seg skikkelig over hvor fint det ble:) se en film med handa laaangt ned i godteskåla, dra på cafe alene i sola å spise en is.. høres kjipt ut men isen smaker jo godt for det:) frisk opp kontakten med venner du kanskje ikke ser så ofte fordi det er sånn hei hadet venner man bare hilser på.. man kan fort oppdage at de gjerne vil finne på noe, bade eller grille kanskje, eller mas på søsken i familien om at de skal bli med å bade, evt mase deg til en grillkveld med familien:) lese en spennende bok mens du har chill musikk i bakgrunnen og føttene på bordet.. lag scrapbook til babyen kommer.. kjøp ett plastbassen som du fyller med vann og slenger stumpen i mens du leser en bok og drikker iste med isbiter i...gå en lang tur med god musikk på øret og smil til alle du ser slik at man får mange smil tilbake, det gjør dage med ett såå mye finere:) sett det i en park med en is og se på barna som leker mens du drømmer deg bort til din skal komme.. ps fare for rørte tårer:) vel det var noen ideer da:) for min del blir jeg nok sittende foran datan med isteen min og prøve å late som om jeg har ett liv:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå