Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener ikke å være vrang, men det er da andre debatter det passer bedre å ta dette opp i hele tiden? Jeg skjøner at menge lurer, at mange er redd for det...jeg er utrolig redd for det og nå er det SÅ mange innlegg overalt om akkurat det at jeg klarer snart ikke tenke på noe annet enn at jeg skal miste.

Det føles som at alle går igjennom dette?!

1. trimester er den perioden hvor dette er mest vanlig..og temaet er jo ikke å unngå her. Men...ja. Jeg mener ikke å tråkke noen på tærne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har akkurat startet enn innlegg om dette selv. Med andre ord - du bidrar til fokuset. Skriv en hyggelig tråd om noen annet i stedet. :-D

Skrevet

Altså, hvis noen her inne har behov for å spørre om noe, eller dele sine tanker og bekymringer, så har dem da rett til det. De som ikke vil lese noen slike innlegg trenger jo ikke det! Som regel ser man på overskrifta dersom det er om MA/SA, så du MÅ jo ikke lese innlegget. Det er jo frivillig. Synes alle må spørre hvis dem lurer, for det er jo mye bedre enn å bare holde det inni seg :)

Så kan jo vi som er så sikre og VET det kommer til å gå bra denne gangen svare dem :):)

Skrevet

Hei

Jeg lurer på hva MA står for? SA regner jeg med at er spontanabort, men MA vet jeg ikke hva er, kan noen hjelpe? Tusen takk.

Skrevet

MA står for Missed abortion og vil si at en har en SA men kroppen støter ikke ut fosteret av seg selv.

Skrevet

Ok, tusen takk :-) Slukker nettopp mine sorger etter at AIH forsøket var negativt, det festet seg ikke :-(

Skrevet

Du sa det nettopp selv: 1.trimester er den perioden hvor dette er mest vanlig. Så da får du jaggu tåle at det blir innlegg om dette her inne!!! Du får heller slutte å klikke deg inn på de innleggene! Get over it!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...