Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Trenger noen gode råd for å få babyen til å ta flaska. Han er 2 1/2 mnd, og vi har prøvd jevnlig en måneds tid. Stresser litt for vi skal i bryllup i sommer og ønsker egentlig ikke ta med babyen.. Er i ferd med å få tak på smokken nå (mor synes ikke deter så greit å ha funksjon som smokk..) Sutter bare på flaska, og begynner å gråte. Bruker avent sine, men har også prøvd en med tynnere smokk. Takknemlig for svar =)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Har akkurat samme problemet med vår på 4 mnd. Begynner og haste nå. Ser for meg at jeg må kjøre skytteltrafikk til mormor for og gi pupp.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Hvilken smokk bruker du? Første gang jeg prøvde flaska så var prinsessa rundt 1 mnd. Hun ville ikke ha smokken med nr 1, men nr 2 gikk greit. Hun gidder rett og slett ikke jobbe så mye for maten som hun måtte med nr 1. Nr 2 er for litt større barn, men så lenge hun tar den så driter jeg i det. Nr 3 er visst for 3 mnd så den kan du også prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå