Gå til innhold

Jeg er helt dårlig!! Tulla falt ut av vogna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så vekk 2 sekunder, rakk å se hun var på vei over kanten men rakk ikke å få tak i henne fort nok til å hindre at hun falt. Det gikk jo bra da, det er en teutonia vogn og den er jo ikke så høy. Men med hodet først i bakken ble det jo litt skriking. Skrek i ca 3 min., så var det greit. Nå sitter jeg her å får det ikke ut av tankene mine. Jeg er helt kvalm. Hadde jeg bare festet henne, tenker jeg. Kan jo ikke gjøre noe med det nå da, men en ting er helt sikker. Det skjer IKKE igjen. Måtte bare få tømt meg litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok bra, men det understreker viktigheten av at selen blir brukt. :-)

Skrevet

Det var på hengende håret for min tulle i går også, bare flaks at hun ikke datt ut. Så seler er virkelig helt påkrevet ... Har full forståelse for følelsen din, men prøv å koble det ut!

Skrevet

Skjedde her akkurat nå i sted også...jeg snudde ryggen til et øyeblikk, og da var det jo plutselig noe spennende å se på gulvet, og hun lå liksom på kanten og vippet...fikk jo heldigvis tak i henne da. Har sele i vogna, og den kom fort på igjen ja. Merker at hun er veldig aktiv om dagen. Setter henne heller på gulvet med noen dyner rundt....da er det iallefall ikke så langt ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...