tjorven 1 Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Skal på grilldress party og litt av sjarmen er jo å matche mannen.... Får man kjøpt disse plaggene enda ? :-)
VirreVirre Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 kanskje på sånne supermarkeder som selger klær? obs kanskje? europris kanskje? Morsomt med grilldressparty
Serial mom Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Hvor bor du da? Smartclub har helt sikkert! De fineste er jo i sånn shiny,mykt akryl-stoff. Perfekt om dere kan få noen som røyker til å lage runde svihull i dem også!
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Spar kjøp vil jeg tro har dem...
Tide-li-bom Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 I nord-finland får man kjøpt de lekreste grilldressene Du kan bare tenke deg i skarpeste, skarpe neon fargene som fins kombinert på en og samme dress Yummy sir æ bare
Tide-li-bom Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Glemte å fortelle at mine foreldre hadde råstilige neon rosa med turkis, lysturkis og grønne striper. Grilldressen var bare helt konge.. Flirer bare jeg ser bildet Alt har sin sjarm
77modell Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Jøss er de i handelen ennå? Hehe mange hærlige syn for noen år siden. Men du! Glem ikke magetaske da!!!!!!!! Dritviktig. Hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå