Gå til innhold

Hvilke brystpumpe og ammeBH anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

swegmark på lindex er de beste jeg har brukt. Riktig nok løfter den ikke - men den er kjempegod for meg! Søsteren min prøvde samme type - psset ikke henne - så en god ammebh for en behøver ikke passe en annen. Man må bare prøve seg fram. Vær obs på bøylebher - de kan klemme av melkeganger - men for noen går det helt greit.

En ammebh har du jo en god stund og blir sikkert oppbrukt på lik linje med en annen bh - så kjøper du dyre andre bher kan du legge i litt på denne - de er ofte verdt pengene ;-)

Jeg kjøpte ammebh på lindex. Fant en jeg syns var knallgod, så kjøpte likegodt 2 til a samme type;) Vet ikke hva du mener med dyrt, men disse kostet mellom 100 og 200. Jeg sleit med mye kramper på brystvortene til å begynne med, noe som ble verre når det var kaldt. Disse bhene jeg kjøpte var godt polstret, noe som også er greit for oss som ikke liker at brystvortene syns gjennom klæra;)

Kjenner ikke til elektrisk pumpe da jeg har brukt håndpumpe, den fra avent. Tok litt tid (kanskje 10 ganger..) før jeg fikk det skikkelig til å få ut melk, men nå funker det kjempegreit:) veldig fornøyd:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...