Gå til innhold

Utrolig lettet!


lullen snart 4trollunger :)

Anbefalte innlegg

For en fantastisk følelse. :)

Var hos Gyn i går på tidlig UL pga exu i februar...

Og ALT var i den skjønneste orden. :)

Det føles så utrolig godt å slippe å bekymre seg for om det er noe galt.

Mange har symptomene og klamre seg til, (heldig griser)

Det eneste jeg har er bitte litt ømme. Hehe

 

Vel måtte bare få det ut. :)

 

Er i evig lykke rus nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må være deilig å bli betrygget om at alt er som det skal... jeg var på UL i går for å se om de fant noe foster, men det var mest sannsynlig for tidlig på meg, skal tilbake om en uke i dag! Håper at jeg får samme beskjed som deg da... Har vi samme termin??? Jeg har termin 9. februar sånn som det står i nicket ditt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 8 februar og jeg var også på tidlig UL i dag, og det var også for tidlig til å se noe..

Er jo bare 5+2 på vei..

Spent på resultatene til uka:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så spennende!

 

Jeg skal også på tidlig ul, men ikke før 28.6 - om 3 uker. Da har hjertet forhåpentligvis begynt å slå :-)

Det er deilig å være gravid!

har termin 15. februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Jenter!

Beklager sent svar.... Får skylde på fint vær. :) hehe

Det var utrolig "deilig" å få en tidlig UL. Ingen ting er bedre enn å få bekreftet at alt er i orden. :)

Skal tilbake 21.06 på ny UL er da ¨7 uker på vei så da får jeg nok se litt av hvert. :)

Får ekstra god oppfølging pga en feil gyn gjorde tidligere i år.

 

tarante

Ja har foreløpig termin 09.02.08 :)

Kult at vi har termin samme dag. :)

Hvor er du fra?

har du barn fra før eller er det førstemann?

 

Lykke til alle sammen! :)

 

Hadde vært fint å hørt hvordan det gikk. =)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tidlig Ul, da var jeg bare 5 uker på vei, og kunne se spiren og hjertet som banket !=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig. :)

Da fikk du se mer enn meg. =)

Var på UL forrige uke var da 5 uker på vei. Skal tilbake neste uke. Gleder meg noe sinnsykt. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle gravide! Bare lurer på en ting: Er det noen spesiell grunn til at dere har UL så tidlig, eller har dere bestilt hos privatklinikk? Jeg er bare 6 uker (samme som 4+2? husker ikke hvordan det var) og etter en SA i januar i 7. uke er jeg veldig usikker på om det vil gå bra. Kan man få UL pga dette? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hadde en exu (graviditet utenfor livmora) i februar, derfor får jeg tett oppfølging og UL for å utelukke at det skjer igjen.

 

Da jeg var 6 uker på vei (forrige gang) begynte jeg plutselig å blø. Hadde ingen smerter eller noe som helst.

Jeg ringte til legen, fikk time med en gang og han henviste meg til gyn.

Da jeg kom til gyn og undresøkelsen var ferdig konstanterte han med at jeg hadde en SA og sendte meg til utskrapning dagen etterpå.

Nøyaktig 6 dager senere fikk jeg noen grusomme mage smerter.

Jeg dro på legevakta og de la meg inn på sykehuset i full fart med ambulanse (1,5 timer fra der jeg bor)

Ble sendt på opersjonsborxdet morgen etter med indreblødninger og livet som innsats. Det gikk heldigvis greit men jeg måtte bli der i en uke til observasjon.

 

Så pga en "legefeil" må jeg nå ha ekstra oppfølging. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris!

Så bra å vite at alt er bra med bebisen din :) Er jo ikke noe som er bedre enn det!! :D

 

Jeg har INGEN symptomer å klamre meg til jeg, skal ringe legen etterpå tenkte jeg :P

Blir bekymret jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er ganske tom for symptomer jeg oxo.

Føler meg snytt. hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg var på ul selv, for tre dager siden (13 juni) kunne ikke se stort ennå, er visst kortere på vi enn antatt (ca fem uker mente legen) skal tilbake om to uker. Han kunne ikke si noe sikkert ennå sa hen. Blir utrolig spennende. Merker jo ikke noe særlig til denn graviditeten, og er jo ganske nervøs. Mistet i MA forrige gang, men da føltes alt annerledes (mye kvalme høyt oppe i svlget, sånn "tom magesekk" kvalme.) satser på at alt er vel nå og at jeg får se hjertet banke neste gang! det blir nok bra ja! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal den 29.06... og jeg har sannsynligvis samme termin som deg! 15 feb. dette blir spennende! :-) tvi tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal selv til tidlig UL fredag 29.06 pga exu de aller første dagene i mars. Hadde også blit sendt hjem med tabeletter for å få ut rester etter noe legen kalte en sa. 5 dager senere bar det på sykehus med sterke magesmerter og indre blødninger.

 

Ble til sammen 1,5 uker på sukehus.

 

Håper SÅÅÅÅ at det sitter rett denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjør den helt sikkert. :)

krysser fingrene for deg. :)

var inne å kikket på profilen din... hvor har du funnet all den svangerskaps informasjonen om hva som skjer de forskjellige ukene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...