Gemini 69 Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Har noen opplevd hcg på 11,og at det har gått bra? Testen var positv,men hcg var veldig lav 11,så jeg forventer ikke så mye positivt enda,har tatt ny blodprøve idag,får svar om den har steget på mandag.
Snooopi Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Jeg hadde hcg på 26 på 14.dagen. Legene sa det kunne gå begge veier. Jeg ble fulgt opp med BP og den steg som den skulle. Dessverre var det intet å se på UL i uke 11... MEN - det kan vel og gå begge veier for deg?! Tenk på alle dem som "ikke sliter" med å bli gravid - de tester selv og får positiv test og sunde, friske barn! De er jo lykkelig uvitende om hvor høy hcg de har. Hvis du ikke blør - er det ikke over ennå! Krysser fingrene for deg )
Gemini 69 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Takk Snoopi, Tør ikkje glede meg før den er oppi 100,fer bare venta å se til Mandag hva BP viser.Jeg leste at for en graviditetstest skulle slå ut,måtte HCG være mellom 50-80,men jeg vet ikke om det stemmer?
Snooopi Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Jeg fikksvak, svak strek dagen før denne testen som viste 26. Senere har jeg testet med hcg på 87 - her var streken fortsatt veldig svak. Med samme test testet jeg like svakt med hcg på nesten 300.. Tror det er forskjellig hvor sterke de blir. Ønsker deg ihvertfall all mulig hell og lykke ) -Det er så sårt å stå den situasjon du nå er i...
Gemini 69 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2007 Hei Surreburre, sendte blodprøve ned på fredag,skulle hatt svar på mandag,men blodprøven hadde ikke kommet til Danmark,så nå håper jeg inderlig at jeg får svar idag,blir heilt gal av denne ventinga.Jeg blør fortsatt veldig mye,så jeg må nesten regne med at det kan gå begge veier,fer bar krysse fingrene og håpe at hcg har steget og denne blødinga stopper.Hvordan går det med deg?har du opplevd noe lignende,dette er mitt første forsøk,så jeg har ikke så mye peiling på disse symptomene..............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå