Gå til innhold

November: Våken men fornøyd på natta..


Gjest

Anbefalte innlegg

Har de siste nettene hatt en lys våken jentei allefall to timer av tiden da hun sover. i natt var det fra 3 til litt over 5. Jeg fikk ikke lagt meg før 1 i går kveld så man kan si jeg var trøtt.. Hun er ikke sur, gråter ikke, ikke sulten, men lys våken. i morges så jeg et lite " hull" i gommen nede på ve side så jeg regner med at første tanna er på vei. Trodde de skulle hyle og sutre på natta når tennene kom jeg? Flere som bare har hatt en våken baby? Er ikke vant til dette jeg. Hun pleier å spise og sovne med en gang vanligvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Vi har også en gutt som holder oss våkne om natta for tiden (er vel egentlig om morgenen). Han begynner i 7-tiden (da pleier han egentlig å sove søtt) og holder det gående mellom 1 og 3 timer.

Ikke sint, sulten, grinete eller noe annet. Bare LYS våken. Vet at han egentlig er trøtt for han gnir seg i øynene hele tiden, men ikke snakk om at han skal sove.

Han holder også på å få tenner, men jeg mistenker at det er varmen som spiller han et puss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa her er skikkelig natterangler (som sin mamma?!), og jeg er så trøtt!!! I natt våkna hun 1, og var våken stort sett resten av natta, andre perioder våkner hun hver time, før hun sovner igjen etter kanskje en halv til halvannen time... Men stort sett våkner hun et par ganger, og mener det er morgen i 5-tiden (og NEI, det er IKKE morgen da!!!midt på natta det hehe). Hun sover også lite på dagen, så er litt småfortvila til tider. Ligger mest og pludrer og sånt, men får hun ikke oppmerksomhet eller vi prøver å få henne til å sove igjen blir hun irritert. Men hun må bare ikke bråke for storesøstern sover vegg-i-vegg... sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...