Gå til innhold

Fy søren jeg er så utrolig stressa i kroppen!!!!!!!!!!!!!


*Vetlis*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ojojoj.. så spennende.. :) dette kommer til å gå kjempebra, men jeg kjenner igjen følelsen... hvor langt er du på vei nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 04. februar, så jeg er noen uker etter deg. Jeg skal til tidlig UL på tirsdag og jeg gruergleder meg veldig mye.. Hvor ofte går du til UL? Jeg skulle på utredning for hab abort på Ullevål, men ble gravid igjen, så jeg er spent på hvor ofte de vil ha med til UL..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki :-)

Oi så spennende da! Jeg går en gang i uka. Hvor mange ganger har du mistet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet tre ganger.. så jeg håper at denne gangen så sitter spiren som den skal.. :)

 

Hvor mange ganger har du mistet..?

 

Masse lykke lykke til på UL idag. .:) Gleder meg til å høre hvordan det gikk.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk helt supert :-D Alt så perfekt ut!

 

Jeg har hatt en dødfødsel og 2 MA, men dødfødselen var for 14 år siden, MA var begge i fjor....

 

Jeg går på Abyl E, får du noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det så fint ut, Vetlis!

Jeg skal til ul på onsdag, er så spent! Siste dagene har jeg fått det for meg at det kan være en MA, selv om jeg egentlig tror at alt er i orden...

Bra at det så fin ut da! Håper det går bra denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå!!! Så utrolig bra å høre.. :) Dette kommer til å kjempebra Vetlis! nå ble jeg kjempeglad!

 

Jeg går på Crinone og Albyl-e, så jeg håper at det gjør susen. Jeg hadde en SA i april i år, en tvilling SA/MA i fjor høst og for 7 år siden hadde jeg en MA i uke 16 eller 17. husker ikke helt nøyaktig. Føler egentlig at det er 4 SA/MA, men tvillingene går jo for en, selvom det var med 2 ukers mellomrom.

 

Har du brukt Crinone før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du tilbake nå, Vetlis? Jeg er så spent på hvordan det så ut i dag, og håper du fremdeles har det bra! Bra at du får UL en gang i uka!

 

Jeg liker det nye nick'et ditt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA det var deilig Erisa :-)

Å uff, det er så vondt når man beg. å tenke sånn.... Men hold fast på den tanken om at det går bra du ;-) For det gjør nok det skal du se!

Du må holde meg oppdatert :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det tror jeg også at det gjør, tror det er min tur nå :-)

 

Uff, du har da jammen vært igjennom nok nå du da :-( Fælt å miste sånn!

 

VI satser på at det er Albyl E og Cronone som skulle til for deg. Det går nok helt sikkert bra for deg denne gangen!

Nei ikke prøvd crinone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp april d.

 

Tilbake nå. Alt gikk helt supert! Han sa det så perfekt ut og at han ikke ville se meg før om 2 uker nå :-)

 

Takk jeg tror jeg bytter til et enda bedre nick hvert øyeblikk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey!

Nå ble jeg glad! Så fantastisk fint det går med deg! Så morsomt at han ikke ville se deg på en stund- he he. Jeg gleder meg til å se det nye nicket. Du virker så glad for tiden, at jeg blir glad selv.

Ha en herlig helg, og 'rug godt', som bestevenninna mi sier!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...