Gå til innhold

Mutsy Joey

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

har kjøpt en mutsy vogn, men er det noen som har erfaringer med den?

evt. noen tester som den har vært med i?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg har nå brukt min Mutsy i 2 måneder, (urban rider understell med sport-bag) og er superfornøyd!! Har prøvd flere andre vogner, og syns ingen er så god å trille som min. Jeg valgte sportbagen fordi den er noen få cm større enn Joey, pluss at Joey ikke kom i "min" farge, men kan ikke tenke meg at det er så stor forskjell.

Har ikke sett den i noen tester, den selger vel ikke nok enda til at den blir tatt med i betraktning.

Jeg valgte akkurat den fordi jeg ikke ville ha 3-hjuling (mye grusveier her..) men ville samtidig ha en med svingmulighet. Med veiene her er det også uaktuelt med små hjul, så mutsys store lufthjul ble perfekt! Sving på de to bakerste hjulene slik som på urban rider er bare deilig å trille med. Menn blir lange i øya når de ser patentet, og pappaen syns også den er rå å trille med. Siden jeg og han er svært forskjellig i høyde var det også viktig for oss med regulerbart håndtak, og da teleskophåndtak. Sånn håndtak som er leddet syns jeg lite om, syns det gjør det tungt å håndtere vognen i bakker og svinger når det er helt nedregulert.

Bare gled deg til å trille med den, den er kjempedeilig! Senest i forrige uke på barseltreffet fikk 3 venninner prøve den og ble veldig misunnelige. Den er også enkel å legge sammen, men får en litt corny fasong når den legges sammen med bagen på, så jeg pleier å ta av bagen og legge sammen understellet etterpå. (Også mye enklere løft for bekkenet mitt å dele løftet i to..)

Vil forresten anbefale deg å kjøpe maxi cosi bilstol og adapter, det gjorde vi, og vi har brukt bilstolen på understellet mye mer enn jeg hadde trodd på forhånd. Det er bare utrolig praktisk, rett og slett!

Lykke til, og gled deg til trilleturene!

Skrevet

Hei igjen,

Tuusen takk for svar, gleder oss veldig!! :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...