Gå til innhold

1 gangs legetime uten GU i Oslo?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en veldig ekkel lege, og har IKKE noe lyst til å ta GU den første gangen. Jeg hadde håpet av UL var nok ;)

Er det noen som kan anbefale meg en lege i Osloområdet, som ikke tar GU? Skriv gjerne privatmelding til meg hvis du ikke vil rope ut navn og bosted på legen din her!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9531615-1-gangs-legetime-uten-gu-i-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får ikke svart på akkurat det du spør om, men jeg var på førstekontroll hos legen min for et par dager siden og han tok ikke GU på meg. Jeg fortalte at jeg skulle på tidlig ul om noen dager så det kan jo kanskje være derfor. Er du sikker på at han pleier å ta gu på første kontroll? Du kn jo ringe legekontoret på forhånd og spørre, ev. ytre ønske om at du ikke ønsker det?

Jeg går til kontroller hos en jordmor som du finner på www.oslojordmor.no og der trenger du ikke ta GU, jeg spurte om jeg trengte det og hun sa helst ikke. Der kan man ta alle kontroller og trenger ikke å gå til vanlig lege i det hele tatt. Ulempen er at det er privat og derfor må man betale, men jeg er veldig fornøyd. Uansett er det ingen spesiell grunn til å ta GU så du må kunne si at du ikke vil ha det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...