Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Eg har ei rolig og behagelig jente på 19 månader som egentlig har vore grei å hatt med å gjort. Sjølvsagt har det vore tider med litt skrik og sutring, men det er jo normalt. I det siste har det komme ein del raserianfall, det er og normalt... men det eg lurer på. Er det normalt å totalt bli heilt utanfor, ikkje ha berøring, ingen løfting absolutt ingenting nytter. Skal eg late det gå over av seg sjølv, ellers skal eg berre prøve å godsnakke til det går over. Eg blei litt paff her i går, for det varte ganske lenge, og det kom plutselig etter 2 timer med soving og pga varmen blei det vel ikkje noko bedre. Ut av det blå egentlig. Men, men jenta er jo like blid rett etterpå, så må vel berre rekne med litt innimellom.. berre litt betryggende å høyre at kanskje fleire har det slik:-)
Expat Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Velkommen i trassalderen, er det ikke moro? Ofte hjelper det å passe på at de ikke er for sultne. Og sitte på fanget med kroppen vendt ut... Kanskje synge noe rolig, ta tid...
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Har det sånn nå med gutten min på 13 mnd. Han har vært en kjempe rolig unge hele veien, men den siste mnd. har han trasset noe forferdelig. Får han ikke vilja si eller jeg ikke helt skjønner hva han vil, så blir han fly forbanna. Hender det går ting i veggen her også, blir helt skremt jeg, har ikke sett maken til raseri på en sånn liten unge. Ingenting hjelper når han begynner sånn, hjelper ikke med kos, lek, bæring, smokk, synging mm........så jeg lar han rase fra seg. Det kan ta alt fra 2 min til 20 min. Merker det knyter seg i meg når jeg merker at det kommer et raserianfall, når han vil ha noe som han ikke får f.eks. Jeg hater det, for jeg vil jo gjerne hjelpe han, men han vil ikke ha noe hjelp. Visste ikke at trassalderen kunne begynne så tidlig, men det er jo ingen tvil her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå