Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen nyheter du vil dele? Jeg er så spent på hvordan det går hos deg...

c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å neida! Ingen nyheter, ingen symptomer, ingen testing. Jeg har mista litt troa, og har ikke tenkt til å teste før etter IKM. Trur eg .... Uff, jeg er litt misunnerlig på deg, og alle andre som har blitt gravide nå. Synes plutselig det var så mange her inne som har fått positiv test! Men det er jo gøy å se at det skjer også da. Særlig når det ikke bare er 19-åringer som blir gravide på første forsøk!

Skrevet

Blæh... jeg skjønner deg så godt! Huff, og jeg får nesten dårlig samvittighet... det er jo faktisk litt dårlig gjort å rope ut her inne at man har klart det, når det er så mange som sliter. Litt ego, faktisk. Skulle så gjerne ha sett at du fulgte meg over. Men jeg holder av en plass til deg uansett, så når spiren er på plass har du et stort rom på 1. tri! Håper veldig at det blir allerede over helga!

Skrevet

Det er jo ikke ego å rope det ut! Selvfølgelig må man rope det ut! Men det er helt rart, noen dager blir man oppmuntret av å se at det er så mange som klarer det (nå skjer det sikkert snart for oss, også), andre dager blir man deprimert (hvorfor blir ikke jeg gravid når det klaffer for alle andre)

Godt du holder av plass. Men det kan hende du må gjøre det en god stund.....

Skrevet

Hmm her ligger det ann slik:

-Jeg har 1 dag igjen til IKM (9juni) men skal ikke teste før 10 juni

-Har minst 10 av symptomene på lista her inne

-Har testet neg 4 ganger (men var nok litt tidlig enda..)

-Og er altså såååå spent!!! :-P

I natt drømte jeg at sambo kom hjem fra nordsjøen. Da han kom inn døra fortalte jeg han at jeg var gravid, og han ble kjeeempeglad! :)

Og så begynte han å ta på magen min, og så sparket h*n!!!

Loool det var jo bare en drøm da seff, morro at jeg i det hele tatt drømte at den sparket bare 2-3 uker gammel! hehehe

Huff er ye som surrer i hodene på oss babysyke tydeligvis! hihi

Skrevet

Holder av så lenge jeg må! Plassen er reservert.

Skrevet

He he, ja det er mye som foregår i hodene våre. Jeg har nå fått beskjed om (og til tider merket "litt" selv) at humøret er ganske forandret. Det meste er positivt om dagen, men uansett hvor lykkelig jeg er for at jeg har klart å bli gravid, skal det lite til før jeg går i taket! Veldig rart. Hormoner kan jammen gjøre oss tulleruske!

Og jeg har også begynt å drømme... mye rart som har med baby å gjøre. Det har jeg gjort når jeg har vært gravid tidligere også.

Skrevet

Lykke til med testing på søndag!

Skrevet

Ja, veslejenta, lykke til med test, og send oss melding når du ser hvordan det blir!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...